דיגיטל וטק

חברת PTC משיקה את גרסת הענן של תוכנת הדגל

בנוסף הכריזה PTC גם על השקת Creo 10.0. הגרסאות החדשות פותחו במרכז הפיתוח של החברה בישראל וישמשו חברות ענק ביניהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד

מערכת ice | 
אבטחת ענן (צילום freepik)
חברת PTC השיקה גרסה חדשה לתוכנת התיב"מ (CAD) שלה במודל תוכנה כשירות  וכן את הגרסה העשירית בסדרת תוכנות ה-Parametric Creo. לראשונה, משיקה החברה גרסת ענן, בה ישולבו כלים חדשים לטובת תכנון בשיתוף פעולה, ולניהול נוח ופשוט של פרויקטי CAD. 
הגירסה החדשה פותחה בשני מרכזי הפיתוח של החברה בהרצליה ובחיפה והיא תשמש חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד.
Creo+ כוללת את כל היכולות הקלסיות של Creo, ובנוסף כלים לתכנון מסונכרן בזמן אמת, המאפשרים למהנדסים בצוותים לעבוד במקביל וליהנות מסינכרון בזמן אמת של חלקים בתכנון, להגיב לשינויים ולקצר את זמן העבודה. Creo+ מותקנת על ידי פלטפורמת SaaS, המאפשרת התקנה, הטמעה וניהול קל ופשוט של רישיונות התוכנה בענן.
גרסת הענן החדשה מאפשרת ללקוחותינו את היכולת לתכנן מוצרים מהר יותר, קל יותר ובשיתוף פעולה הדוק יותר מאי פעם", אמר חנוך שירי, סמנכ"ל פיתוח ב-PTC ישראל. "שילבנו את יכולות התכן של Creo  יחד עם יתרונות הפרודוקטיביות שניתן להשיג רק באמצעות הכוח של הענן.
משתמשי Creo+ יכולים כעת לשתף פעולה באותן משימות תכנון בו זמנית עם שותפים פנימיים וחיצוניים, דבר המסייע להאיץ את תהליך הפיתוח ולצמצם את הצורך בתכנון מחדש במקרה ומתגלות בעיות במהלך העבודה. מדובר באבן דרך משמעותית עבור הלקוחות שלנו ואנחנו גאים שהמוצר פותח בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה