דיגיטל וטק

צוקרברג בניסיון הצלה: משיק שינוי חדש לרשת החברתית המדשדשת

בניסיון לעורר בה עניין מחודש, הרשת החברתית ת'רדס של מטא אשר בתחילת דרכה סחפה משתמשים רבים, משיקה גרסה אינטרנטית לאתר 
מערכת ice | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
השבוע, פרסמה חברת האם מטא כי היא הרשת החברתית ת'רדס, אשר הושקה בסוף החודש שעבר, תהיה זמינה מעתה גם בגרסה האינטרנט. משמעות הדבר היא שמעכשיו יוכלו המשתמשים להשתמש בה גם על שולחן העבודה מחשב. 
לאחר שחוותה ירידה במספרי המשתמשים ופעילותם בפלטפורמה, מטא השכילה כי במידה והיא מעוניינת לשמור על מעורבות המשתמשים בפלטפורמה החדשה עליהם להכניס בה הרבה חידושים וזו על מנת שתהיה מתחרה ראויה ל- X (טוויטר לשעבר).
 
בשבוע הראשון להשקת ת'רדס היא סחפה אחריה יותר מ-100 מיליון הרשמות. למרות העובדה שת'רדס הוציאו עדכונים בטפטופים ניכר ההתלהבות הראשונית ממנה החלה לאט לאט לדעוך. הסיבה לכך תמונה בגלל שעוד חסרים בה עוד הרבות תוכנות כמו חיפושים חזקים או נושאים טרנדיים. אבל במטא צופים כי, גרסת האינטרנט המבוקשת יכולה להעלות מחדש את ת'רדס על הגל מבחינת  מחדש את מעורבות המשתמשים.
עובדי מטא סיפרו במשך שבועות כי גרסת שולחן העבודה של ת'רדס נמצאת בעבודה ובבדיקות פנימיות.לפי מטא, משתמשים הרשת ת'רדס יוכלו להיכנס, לפרסם, להציג ולקיים אינטראקציה עם פוסטים אחרים באמצעות הדפדפן במחשב עם הגרסה החדשה של ת'רדס.
גרסת האינטרנט החדשה עשויה גם להעלות חששות חדשים של תחרות עבור X, לאחר שבשבוע שעבר הצהיר הבעלים אלון מאסק, כי הוא עשוי לבטל את תכונת החסימה של הפלטפורמה ועורר בכך את תגובות המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה