דיגיטל וטק

שחקן חדש במגרש: נטפליקס השיקה אפליקציית גיימינג

בעבר, נטפליקס חשפה את כוונותיה להתרחב מעבר לסטרימינג. לאחרונה, היא  השיקה את  האפליקציה, שנקראת Netflix Game Controller, המאפשרת לשחק דרך הטלוויזיה במשחקים הזמינים בנטפליקס בעזרת שימוש בטלפון.

מערכת ice | 
גיימינג (צילום Istock)
ענקית הסטרימינג נטפליקס מנסה לעשות את מה שגוגל ניסתה לעשות עם Stadia ולהציע למנויים לשחק במשחקים דרך הטלוויזיה. ראשיתו של המהלך, היא בנובמבר שנת 2021, בו הרחיבה החברה את שירותיה לתחום הגיימינג ולאחר מכן הוציאה כ- 50 משחקים.
כרגע, האפליקציה החדשה זמינה להורדה במכשירים של אפל. אך, המשחקים לטלוויזיה עדיין לא ולא ברור אילו משחקים יעלו ומתי.
אומנם, החברה טרם פרסה פרטים נוספים על המהלך. אבל, לאורך הזמן היא פרסמה במינונים קטנים רמזים המעידים על פעולותיה. לדוגמא, סגן נשיא החברה לגיימינג מייק ורדו אמר בכנס של TechCrunch שנטפליקס שוקלת את האפשרות של גיימינג בענן וכי החברה עומלת על פתיחת סטודיו לפיתוח משחקים בדרום קליפורניה, בהובלתו של צ'אקו סוני, המפיק הראשי לשעבר של סדרת המשחקים Overwatch בבליזרד אנטרטיינמנט.
פרסום נוסף היה בחודש מאי האחרון, כאשר החברה הודיעה על תמונת המצב בדבר פיתוח המשחקים. כאשר, בשנה הקרובה היא מתכננת להשיק כ-40 משחקים. בנוסף, ל-16 משחקים שנמצאים בפיתוח בסטודיו של החברה ועוד כ-70 משחקים שנמצאים בפיתוח על ידי חברות חיצוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה