דיגיטל וטק

רדקום משיקה הבטחת שירות 5G על Google Cloud

השירות יאפשר למפעילי הטלקום פתרון הבטחת שירות מבוסס אוטומציה, וענן, המשתלב בצורה מלאה עם Google Cloud מאפשר סגירת מעגל והפעלה בענן ללא מגע במטרה לשפר את חווית הלקוח ולשפר באופן יזום את איכות השירות ב-5G
מערכת ice | 
5G (צילום freepik)
חברת רדקום מדווחת היום (חמישי) כי הפתרון החדשני שלה להבטחת שירות ה-5G זמין על Google Cloud. השירות יאפשר למפעילי הטלקום פתרון הבטחת שירות מבוסס אוטומציה, וענן, המשתלב בצורה מלאה עם Google Cloud מאפשר סגירת מעגל והפעלה בענן ללא מגע במטרה לשפר את חווית הלקוח ולשפר באופן יזום את איכות השירות ב-5G.
"הבטחת שירות היא קריטית למפעילי טלקום שמשיקים שירות 5G על ענן, לכן אנחנו מתרגשים לעבוד עם Google Cloud כדי להבטיח למפעילי טלקום את פיתרון הבטחת השירות החדשני שלנו, המאפשר פריסה ואופטימזציה של שירות ה-5G על Google Cloud", אמר חיליק איטמן מנהל התפעולהראשי של רדקום. "מפעילים יכולים להשתמש ב Google Cloud כדי לפשט את הפריסה של 5G ולנהל את שירות הרשת בצורה אוטומטית, תוך ניטור חכם של איכות השירות, על ידי שימוש באנליטיקה המבוססת בינה מלאכותית (AI) במטרה להבטיח שהמנויים יהנו מחוויות לקוח נהדרות".
 
רדקום מספקת פתרונות לכיסוי הרשת מהקצה (RAN) לליבת הרשת  וכן ניתוחי נתונים מתקדמים מבוססי AI, מתוך מטרה למצוא באופן אוטומטי נקודות ירידת איכות ברשת ולפתור אותן, וזאת על מנת לסייע למפעילים להתמודד עם האתגרים הכרוכים בהפעלת רשתות 5G עצמאיות כשהן מורצות כפונקציות עצמאיות ב-Google Cloud, השירותים של רדקום מתממשקים עם המנוע הקיברנטי של גוגל (GKE) וב-BigQuery של Google Cloud. הכל, כדי לספק למפעילים ביטחון רב יותר בשירותים שהם מספקים, תוך שהם מתייעלים בניצול המשאבים של הענן.
בכך שהיא מציעה מגוון רחב של use cases מבוססי AI, המפעילים יכולים להשתמש בשירותים של רדקום על גבי Google Cloud כדי למנוע באופן אוטומטי פגיעה או ירידה באיכות השירות שהם מעניקים, לצמצם שיבושים בסיגנלים, לחזות אנליטיקות, להפעיל אוטומציות רשתיות, לחסוך בהוצאות תפעול, וכן הוצאה לפועל של נסיעות מבחן וירטואליות (VDT) כדי לחסוך עד 30% מן העלויות בהשוואה לנסיעת מבחן אמיתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה