דיגיטל וטק

מארק צוקרברג בקאמבק: זה הסכום שהוא צפוי להרוויח מ-Threads

על פי האנליסטים בחברת הייעוץ Evercore ISI, מספר המשתמשים הפעילים היומיים בפלטפורמה יגיע ל-200 מיליון וההכנסות השנתיות יגיעו ל-8 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
פלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads, אשר הושקה על ידי Meta בשבוע שעבר, יכולה להכניס הרבה כסף לחברת האם שלה במהלך השנים הקרובות, כך על פי האנליסטים בחברת הייעוץ Evercore ISI. על פי התחזית שלהם, מספר המשתמשים הפעילים היומיים בפלטפורמה יגיע ל-200 מיליון וההכנסות השנתיות יגיעו ל-8 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות. מדובר בבשורות חשובות לצוקרברג שחוזר לצמרת עשירי העולם לאחר תקופה קשה בה נחתך הונו.
השירות, שמוצב כחלופה לטוויטר, הושק בזכויות הקשורות לפלטפורמות אינסטגרם בשבוע שעבר - מאז יותר מ-100 מיליון משתמשים כבר נרשמו לפלטפורמה. ההכנסה החזויה עבור השירות נמוכה – מטא עצמה צפויה לייצר הכנסות של 156 מיליארד דולר עד 2025, לפי אנליסטים. אבל 8 מיליארד הדולרים הם יותר מ-5.1 מיליארד הדולרים שהרוויחה טוויטר בשנה המלאה האחרונה שלה כחברה ציבורית. בסוף השנה שעברה, המחזור של Meta עמד על 117 מיליארד דולר עם יותר מ-3 מיליארד משתמשים פעילים. ביולי 2022, מספר המשתמשים בטוויטר היה 237.8 מיליון.
אנליסט Evercore מארק מהאני ציין כי יהיה מעניין לראות אם Threads יכולים לשמור על קצב צמיחה גבוה מספיק, ללא ירידה משמעותית בפעילות ממטא-פלטפורמות אחרות – פייסבוק ואינסטגרם. עמיתו ל-KeyBanc Capital Markets, ג'סטין פטרסון, הוסיף כי התוצאות הכספיות של הפלטפורמה החדשה יהיו חסרות משמעות בעתיד הקרוב, שכן החברה תתמקד בפיתוח שלה ולא במונטיזציה.
המחויבות לאסטרטגיה זו אושרה על ידי מנכ"ל Meta מארק צוקרברג. הוא כתב כי "הגישה תהיה זהה לכל המוצרים שלנו: תחילה לגרום למוצר לעבוד היטב ואז לראות האם נוכל להביא אותו למיליארד משתמשים ורק אז לחשוב על מונטיזציה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צחוקברג
    Shh 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן שהוא י מש י ך רק ל ה פ ס יד
    סגור
  • 1.
    אתם טיפשים צוקרברג חכם !!!
    צדוק הצדיק 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו להתקין את הזבל של צוקי אתם לבד מכניסים לטלפון שלכם תוכנות,ריגול מרצונכם החופשי תמשיכו להעלות עוד סרט עוד תמונה ותרגישו שאתם על גג העולם אבל האמת שאתם בתחתית אתם מוכרים את נשמתכם לשטן של פיסבוק שנהנה מכול רגע לקבל מיליונים על הטיפשות של אנשים .... שום דבר לא בחינם אתם המוצר .....
    סגור