דיגיטל וטק

21 מיליון דולר: חברת סקודיקס בקצב מכירות מרשים

אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "אנו גאים בהישג של מכירת 25 מערכות ה-Ultra6000, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של החברה, שהושקה לפני פחות משנתיים. מדובר בהישג עסקי שתורם לצמיחה ובעיקר לרווחיות של החברה וגם מחזק את המודל העסקי שמגדיל את מספר המכונות שנמצאות בשוק וצורכות דיו ושירות באופן שוטף"
מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
חברת סקודיקס, העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת על אבן דרך עם הגעה ליעד מכירה של 25 מערכות מתקדמות מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר של החברה –Ultra6000.
מערכת ה-Ultra 6000 היא מערכת חדשנית להשבחת דפוס וכוללת יכולות ומאפיינים המתאימים לשוק הקיים והעתידי של תעשיית הדפוס. המערכת נמכרת במחיר גבוה יותר מהדגמים הקודמים והיא בעלת צריכת דיו גבוהה יותר כך שהמכירות הקיימות והעתידיות שלה מובילות להגדלת ההכנסות ושיפור ברווחיות של סקודיקס. 
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "אנו גאים בהישג של מכירת 25 מערכות ה-Ultra6000, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של החברה, שהושקה לפני פחות משנתיים. מדובר בהישג עסקי שתורם לצמיחה ובעיקר לרווחיות של החברה וגם מחזק את המודל העסקי שמגדיל את מספר המכונות שנמצאות בשוק וצורכות דיו ושירות באופן שוטף. אנו עדים לשביעות רצון מהמערכות המתקדמות בקרב הלקוחות הממצבת אותנו כמובילי שוק. יתרונות המערכות הן לאור החזר השקעה מהיר, התמודדות עם אתגרים של השוק ביניהם הדפסות מורכבות ואיכותיות ועמידה בתקני ESG מחמירים, תוך שמירה על הסביבה".
לאחרונה דיווחה החברה על תוצאות מקדימות לרבעון הראשון של 2023 - הכנסות החברה הסתכמו של כ-7.8 מיליון דולר, גידול של כ-13% בהשוואה לרבעון המקביל. עוד העריכה החברה כי מתוך סך ההכנסות, ההכנסות החוזרות מחומרים מתכלים ושירות הסתכמו בכ-2.7 מיליון דולר עלייה של כ-10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה אישררה את תחזיותיה לצמיחה של 20%-30% בשנה כולה.
מתחילת 2023 השתתפה החברה בתערוכות בסין, שוויץ הודו וארה"ב, וקיימה אירועים פתוחים ללקוחות פוטנציאלים., החברה צפויה להשתתף בתערוכות נוספות במהלך השנה. השתתפות בתערוכות תומכות במאמצי המכירות מול לקוחות אשר מתאפשר להם להתרשם מיתרונותיה ויכולותיה של מכונה העונה לאתגרים הניצבים בפניהם.
סקודיקס מספקת פתרונות לשוק יצרני האריזות אשר צומח בקביעות בכ-4% בשנה כאשר השוק הדיגיטלי צומח בקצב כפול של כ- 9% בשנה. לאחרונה השיקה החברה פתרון מימון במודל MaaS (Machine-as-a-Service) במסגרתו לחברה הסכם מול בנק מממן המאפשר פריסת תשלומי עלות המכונה ושירותים שוטפים ללקוחותיה כאשר סקודיקס מקבלת תשלום במועד אספקת המכונה והשירות השוטף. הפתרון המימוני מאפשר ללקוחות הרוכשים את המכונה להפוך הוצאה הונית להוצאה תפעולית שוטפת ובכך מרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של החברה. יצוין כי החברה מכרה מכונה במודל זה בסוף שנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה