דיגיטל וטק

המלחמה על סטרטסיס ממשיכה: גם ננו דיימנשן משפרת הצעה

בסטרטסיס ציינו כי "בהתאם לחובות הנאמנות שלה ובהתייעצות עם יועציה הפיננסיים והמשפטיים הבלתי תלויים, מועצת המנהלים של סטרטסיס תבחן בקפידה את ההצעה המתוקנת כדי לקבוע את דרך פעולה שלדעתה היא האינטרס של החברה ושל בעלי המניות. לבעלי המניות של סטרטסיס מומלץ לא לנקוט בפעולות בשלב זה עד לבדיקת והערכת ההצעה המתוקנת"
מערכת ice | 
צילום סטרטסיס
אחרי ש-3D Systems הגישה הצעה משופרת למיזוג עם סטרטסיס, במסגרתה תומר כל מניה רגילה של סטרטסיס ל-7.5 דולר במזומן, ו-1.3223 מניות חדשות ורגילות שיונפקו של 3D Systems, ננו דיימנשן נאלצה גם היא להעלות את ההצעה שלה. ההצעה של ננו עודכנה לאחר שהקודמת נכשלה לחלוטין כי קיבלו הסכמה רק עבור 8% מהמניות
בהצעה החדשה המחיר למניה הועלה מ-18 ל-20.05 דולר וננו גם הפחיתה את אחוז המניות המבוקש מבין 38.8% ל-40.8% לבין 31.9% ל-36.9%, תוקף ההצעה המשופרת נקבע לשעה 17:00, שעון ניו יורק, ב-24 ביולי 2023. 
בסטרטסיס ציינו כי "בהתאם לחובות הנאמנות שלה ובהתייעצות עם יועציה הפיננסיים והמשפטיים הבלתי תלויים, מועצת המנהלים של סטרטסיס תבחן בקפידה את ההצעה המתוקנת כדי לקבוע את דרך פעולה שלדעתה היא האינטרס של החברה ושל בעלי המניות. לבעלי המניות של סטרטסיס מומלץ לא לנקוט בפעולות בשלב זה עד לבדיקת והערכת ההצעה המתוקנת".
כזכור, ב-25 במאי 2023, התקשרה סטרטסיס בהסכם מיזוג עם Desktop Metal. על פי החברה, מועצת המנהלים לא שינתה את אישורה, המלצתה והצהרת כדאיות של העסקה שהוכרזה בעבר עם Desktop Metal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה