השוק

המיזוג של סטרטסיס: אלו היתרונות של העסקה המתבשלת למשקיעים

3D Systems מציינת את תגובת השוק החזקה להצעתה ובכלל זה עלייה של 11.26% במנייתה של סטרטסיס ב-2 ביוני 2023, היום בו נחשפה ההצעה של 3D Systems לשוק. כמו כן, עלייה של 11.40% במחיר המנייה של 3D Systems ביום חשיפת ההצעה הביאה לעליית ערך נוספת עבור בעלי המניות של שתי החברות
מערכת ice | 
יואב זייף (צילום סטרטסיס)
חברת 3D Systems (NYSE: DDD) מספקת עדכון עסקי לבעלי המניות שלה בנוגע להצעת המיזוג שלה עם סטרטסיס (NASDAQ: SSYS) בעסקת מזומן ומניות, במסגרתה תומר כל מניה של סטרטסיס ל-7.5 דולר במזומן ו-1.2507 מניות חדשות ורגילות של 3D Systems  שיונפקו. האיחוד בין החברות יביא לכך שבעלי המניות של סטרטסיס יחזיקו כ-40% מהחברה המשותפת ויקבלו כ-540 מיליון דולר במזומן.
נשיא ומנכ"ל החברה ד"ר ג'פרי גרייבס מסר: "בעקבות תגובת השוק החיובית להצעה שלנו והתגובות החיוביות אותן קיבלנו ממספר רב של בעלי מניות, הרגשנו שחשוב לספק עדכון פומבי לבעלי המניות שלנו, בהתחשב בעובדה שסטרטסיס לא יצרה קשר עם 3DSystems מאז שלחנו את ההצעה לפני 21 ימים וכן לא הגיבה באופן פומבי מעבר לאישור קבלת ההצעה שלנו".
ד"ר גרייבס המשיך: "אנו סמוכים ובטוחים בכך שהשילוב של שתי החברות שלנו מציע לכלל בעלי המניות שלנו את הערך המיידי המשכנע ביותר, אפסייד לטווח ארוך וודאות להשלמת העסקה. תעשיית הדפסות התלת ממד נמצאת ברגע מרכזי – ואנו מאמינים שעכשיו זה הזמן המתאים להשלים את החיבור הזה בכדי למנף את היתרונות לגודל שהחברה המשולבת שלנו תספק. אנו בטוחים שההצעה שלנו עדיפה על העסקה הקיימת של סטרטסיס, ולכן אנו מצפים כי הדירקטוריון של סטרטסיס ייצור איתנו קשר בהקדם בכדי להגיע להסכם על עסקה לטובת בעלי המניות של שתי החברות. אנו מחויבים להביא את החיבור הזה לפועל במהירות האפשרית".
החברה מציינת את תגובת השוק החזקה להצעתה ובכלל זה עלייה של 11.26% במנייתה של סטרטסיס ב-2 ביוני 2023, היום בו נחשפה ההצעה של 3D Systems לשוק. כמו כן, עלייה של 11.40% במחיר המנייה של 3D Systems ביום חשיפת ההצעה הביאה לעליית ערך נוספת עבור בעלי המניות של שתי החברות. היתרונות של הצעת החברה הודגשו גם על ידי אנליסטים בתעשייה ובהם טרוי ג'נסן מ-Lake Street Capital Markets, אשר ציין באנליזה מתאריך ה-5 ביוני 2023: "אם אתה מאמין שנדרשת יכולת התרחבות בתעשיית התלת ממד... אז החיבור בין 3D Systems וסטרטיס הוא כנראה ההגיוני ביותר".
החברה מאשררת את היתרונות המרכזיים שיושגו במיזוג, הכוללים:
- יצירת ערך משמעותי בוודאות גבוהה מאוד: נכון למועד סגירת המסחר ביום ה-16 ביוני, ההצעה מייצגת שווי של 19.31 דולר למניית סטרטסיס, פרמיה של כ-30% על מחיר הסגירה של מניית סטרטסיס ביום ה-24 במאי 2023, יום המסחר האחרון טרם ההכרזה על עסקת סטרטסיס-Desktop Metal. כמו כן, מאשררת סינרגיות תפעוליות ברורות בהיקף של 100 מיליון דולר לפחות כתוצאה מחיסכון בהוצאות מכירה הנהלה וכלליות, חיסכון כתוצאה משילוב מו"פ ואופטימיזציה במחירי המכירה של המוצרים הנמכרים, אשר יוכרו בעיקר במהלך 12 החודשים הראשונים שלאחר סגירת המיזוג.
- מימון שאינו תלוי: התמורה במזומן נסמכת על מזומן שכבר זמין במאזן הפרופורמה ולא נדרש או נשקל גיוס הון או חוב נוסף בשלב זה.
- וודאות גבוהה לקבלת אישור רגולטורי: פלטפורמות משלימות בעלות חפיפת מוצרים ישירה מינימלית, המייצרות סינרגיות משמעותיות באופטימיזציה של הוצאות מו"פ. כמו כן, לא נדרשים תנאי סגירה מצד הוועדה להשקעות זרות בארצות הברית (CFIUS) או התקנות לסחר בינלאומי בנשק (ITAR). בנוסף, 3D Systems בטוחה כי כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים למיזוג המוצע יושגו.
- עסקה מהירה וודאית: כניסה אל תוך הסכם מיזוג מחייב ללא עיכוב ובתנאים המספקים לבעלי המניות של סטרטסיס וודאות לקיום העסקה לפחות כמו בהסכם המיזוג מבוסס המניות עם Desktop Metal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה