השוק

סטרטסיס דוחה גם את ההצעה המעודכנת של ננו דיימנשן

דירקטוריון סטרטסיס דוחה פה אחד גם את הצעת הרכישה המעודכנת של ננו דיימנשן, על פי ערך של 20.05 דולר למניה: "הצעת השתלטות בזמן שסמכותה של ננו לבצע אותה אינה ברורה מבחינה משפטית"
מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)
חברת סטרטסיס העוסקת בפתרונות הדפסה תלת מימד בפולימרים, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה דחה פה אחד גם את ההצעה המעודכנת לרכישת החברה, שקיבלה מננו דיימנשן, על פי ערך של 20.05 דולר למניה במזומן.
דירקטוריון סטרטסיס קבע כי ההצעה המעודכנת של ננו דיימנשן עדיין משקפת הערכת חסר משמעותית של החברה ביחס לערך הגלום בהמשך פעילותה של החברה באופן עצמאי, ולכן ההצעה אינה לטובת האינטרסים של סטרטסיס ובעלי מניותיה.

בנוסף, ההרכב ומידת הסמכות של הדירקטוריון וההנהלה של ננו, וכפועל יוצא מכך, סמכותם להגיש ולהשלים הצעת רכישה בתום לב אינם ברורים, עקב הליכים משפטיים תלויים ועומדים בין ננו לבין בעלת המניות הגדולה ביותר שלה, מרצ'ינסון בע"מ. 
מרצ'ינסון דרשה לכנס את אסיפת בעלי המניות של ננו על מנת, בין היתר, להדיח את יואב שטרן ושלושה דירקטורים נוספים, ולמנות במקומם שני דירקטורים חדשים, במטרה "להציג לבעלי המניות, תוך 60 יום מרגע מינוי הדירקטורים החדשים, אסטרטגיה מגובשת להגדלת הערך של ננו".
מרצ'ינסון הודיעה כי אסיפת בעלי המניות של ננו נערכה ב-20.3.23, וכי כל השינויים בנוגע להרכב הדירקטוריון של ננו, לרבות הדחתו של יואב שטרן, אושרו על ידי 92% מבעלי המניות המצביעים של ננו. מרצ'ינסון, ננו ושטרן מעורבים כעת בסכסוך משפטי, ביחס לזהותו של הגורם המוסמך להוביל את ננו. לפיכך, בנוסף לכך, שההצעה המעודכנת לרכישת סטרטסיס משקפת הערכת חסר משמעותית של החברה, חוסר הוודאות ביחס להצעה האמורה הינו משמעותי, וזאת לאור השאלות הפתוחות ביחס להרכב, יכולת הניהול וסמכות קבלת ההחלטות של דירקטוריון ננו. 
בהקשר זה, דירקטוריון וצוות ההנהלה של סטרטסיס מודאגים מכך שהצעת השתלטות, בזמן שסמכותה של ננו להציע ולבצע אותה אינה ברורה מבחינה משפטית וכפופה לפסיקת בית המשפט, תחשוף את סטרטסיס, בעלי מניותיה ובעלי עניין אחרים להשפעות המזיקות של המצב שיוצרת ננו, שלדעתה של סטרטסיס, הוא מבלבל וחסר תקדים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה