דיגיטל וטק

מיקרוסופט חוטפת: מדוע תשלם קנס בסך 20 מיליון דולר?

מייקרוסופט, ענקית הטכנולוגיה בבעלותו של ביל גייטס, תשלם קנס ענק על סך של 20 מיליון דולר, לאחר שהפרה את חוק הגנת הפרטיות המקוונת של ילדים בארה"ב (COPPA), אחרי שאספה ושמרה לעצמה מידע אישי של ילדים שנרשמו למערכת המשחקים שלה Xbox
מערכת ice |  1
ביל גייטס (צילום vecteezy, יוטיוב/ 60 Minutes)
מייקרוסופט, ענקית הטכנולוגיה בבעלותו של ביל גייטס, תשלם קנס ענק על סך של 20 מיליון דולר, זה כדי להסדיר את הטענות של נציבות הסחר הפדרלית של ארה"ב (FTC) לפיהן חברת הטכנולוגיה אספה באופן לא חוקי מידע אישי מילדים ללא הסכמת הוריהם.
מייקרוסופט הואשמה בהפרת חוק הגנת הפרטיות המקוונת של ילדים בארה"ב (COPPA) על ידי איסוף מידע אישי מילדים שנרשמו למערכת המשחקים שלה Xbox, זאת מבלי להודיע ​​להוריהם או לקבל את הסכמתם, ועל ידי שמירת המידע האישי שלהם.
בנוסף לקנס,  נציבות הסחר הפדרלית של ארה"ב הוציאה צו נגד החברה, המחייב אותה 
לנקוט בצעדים לשיפור הגנת הפרטיות עבור ילדים שמשתמשים ב-Xbox. דובר מייקרוסופט אישר את הדברים והבטיח שהחברה תציית לצו שהוצא כנגדה.
סמואל לוין, מנהל לשכת הגנת הצרכנים של ה-FTC, סיפר: "הצו שהוצאנו למייקרוסופט מקל על ההורים להגן על פרטיות ילדיהם ב-Xbox, ומגביל את המידע שמיקרוסופט יכולה לאסוף ולשמור על ילדים". למעשה, במשך תקופה של 5 שנים, מ-2015 עד 2020, מייקרוסופט שמרה את הנתונים שאספה מילדים במהלך תהליך יצירת החשבון שלהם ב-Xbox.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה עיתונאית עצלנית
    אוריה 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביל גייטס הוא לא הבעלים של מיקרוסופט. הוא הפאונדר של החברה, בעל מניות (לא מעט) ויועץ עד היום, אבל ממש לא "הבעלים של מיקרוסופט". קמנו עצלנים היום?
    סגור