דיגיטל וטק

אילון מאסק מרסק את טוויטר: לא תאמינו בכמה שוויה ירד

מאז ראכש אילון מאסק את טוויטר תמורת סכום דמיוני של 44 מיליארד דולר, הרשת החברתית איבדה כשני שליש משוויה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק השלים לפני כחצי שנה באופן סופי את רכישת הרשת החברתית טוויטר תמורת סכום דמיוני של 44 מיליארד דולר, ומאז הוא לא מפסיק לעשות שינויים קיצוניים בחברה, כולל פיטורים נרחבים ושינוי משמעותי במצבת העובדים.
אבל על פי חברת פידליטי, שמחזיקה במניות בטוויטר, מאז רכש מאסק את החברה הוא מרסק אותה והשווי שלה כבר נחתך בשני שליש, כלומר היא שווה היום שליש ממה שהייתה שווה בזמן שמאסק רכש אותה באוקטובר 2022.
מאסק הודה ששילם יתר על המידה עבור טוויטר, אותה קנה תמורת 44 מיליארד דולר, כולל 33.5 מיליארד דולר בהון עצמי. לאחרונה, הוא אמר שטוויטר שווה פחות מחצי ממה ששילם עבורה. לא ברור כיצד הגיעה פידליטי להערכת השווי החדשה והנמוכה שלה או אם היא מקבלת מידע לא פומבי מהחברה.
כזכור, רק לאחרונה מאסק החליט לקחת צעד אחורה, אחרי ששימש כמנכ"ל החברה מאז שרכש אותה, ובמקומו הוא הודיעה על מינויה של לינדה יאקרינו. בהודעה הרשמית הוא כתב עם ציוץ בטוויטר: "אני נרגש לקבל את פני לינדה יאקרינו כמנכ"לית החדשה של טוויטר! יאקרינו תתמקד בעיקר בפעילות עסקית, בעוד שאני מתמקד בעיצוב מוצר ובטכנולוגיה חדשה". מוקדם יותר, הודיעה יקארינו שהיא עוזבת את תפקידה כיו"ר הפרסום והשותפויות העולמיות ב-NBCUniversal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה