דיגיטל וטק

אילון מאסק וטוויטר תחת מתקפה: "עוזר לאדם אחד בלבד"

אילון מאסק וטוויטר תחת מתקפה. המיליארדר מארק קיובן תוקף, ולא בפעם הראשונה, את מאסק והשינויים בפלטפורמה וטוען כי טוויטר נועדה כדי לקדם את נקודת המבט של מאסק עצמו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
כוכב תוכנית "הכרישים" והבעלים של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, מתוסכל מהשינויים של אילון מאסק בטוויטר. הפעם, קיובן מאשים את מאסק בזיוף הפלטפורמה כדי לקדם את הציוצים שלו ונקודות המבט שלו.
בשבוע שעבר צייץ קיובן שלאחר בדיקה מעמיקה שלו לתוך האופן שבו טוויטר קובעת מי רואה אילו פוסטים וטען כי בליבת הנושא, האלגוריתם של הפלטפורמה מדרג ציוצים שהעוקבים שלך מקיימים איתם אינטראקציה גבוהה.
המדד הזה הוא דרך טובה לראות ציוצים פופולריים, אבל הדבר מאוד נוח למאסק, כך ציין קיובן. "לחשבון הטוויטר הגדול ביותר יש את הטווח הגדול ביותר", כתב קיובן. "אז למי שאילון מאסק מתקשר איתו בטוויטר יש השפעה עצומה על מה שמספר בלתי מוגדר של אנשים רואים בקווי הזמן שלהם".
האלגוריתמים האלה משפיעים יותר מבעבר בגלל ציר הזמן החדש של טוויטר "עבורך", טען קיובן. בעבר, הפלטפורמה אפשרה למשתמשים לבחור באיזו תדירות הם רואים ציוצים מאנשים שלא עקבו אחריהם. כעת, כאשר משתמשים פותחים את הפלטפורמה, הם רואים אוטומטית את ציר הזמן "עבורך", המורכב מציוצים "50% ברשת ו-50% מחוץ לרשת", לפי טוויטר.
זו רק האחרונה בשורה של תלונות שקיובן נגד טוויטר. בחודש שעבר, הוא אמר ל-CNBC Make It שאף ששילם עבור תוכנית המנויים של הפלטפורמה 8 דולר לחודש, הוא מאבד 800 עד 1,000 עוקבים בכל יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה