דיגיטל וטק

וואן טכנולוגיות ואורמת טכנולוגיות משלימים פרויקט בהיקף מיליונים

הפרויקט עבד על יישום פתרון ה-ERP המתקדם SAP S/4HANA על ידי Xactech מקבוצת וואן טכנולוגיות
מערכת ice | 
שלומי ארגס (צילום יחצ)
אורמת טכנולוגיות, חברת אנרגייה ירוקה גלובלית מובילה בתחומה, השלימה פרויקט ליישום פתרון ה-ERP המתקדם SAP S/4HANA על ידי Xactech מקבוצת וואן טכנולוגיות. היקף הפרויקט מוערך בכ-50 מיליון שקל.
חברת אורמת טכנולוגיות, הנסחרת בבורסה בניו יורק, בונה תחנות כוח ירוקות ומתפעלת עשרות תחנות בבעלותה ברחבי העולם. הפרויקט הקיף את כלל היחידות העסקיות בארגון – תפעול ולוגיסטיקה, הנדסה, ניהול פרויקטים, תכנון וכספים ונותן מענה לתהליכים עסקיים מורכבים מעולמות הלוגיסטיקה, ניהול הפרויקטים והפיננסים לכל חברות הקבוצה ברחבי העולם.

במסגרת הפרויקט רחב ההיקף הוטמע SAP S/4HANA, פתרון ה-ERP המתקדם של SAP. הפתרון מאפשר ניהול מתקדם של תכנון מלאי ורכש, אינטגרציה עם מערכות הנדסה, איחוד דוחות פיננסי מתקדם ומספק שקיפות ומידע אחיד ובזמן אמת לכלל הגופים בארגון. פתרון SAP S/4HANA המבוסס על עיבוד מתקדם של המידע בזמן אמת, יאפשר לאורמת לקבל החלטות בזמן הנכון ועל בסיס המידע הנכון.
כמו כן, אורמת תמנף את יכולות הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית של SAP - SAP Business Technology Platform (BTP) – פלטפורמת ענן המשלבת ניהול נתונים, כלי ניתוח, בינה מלאכותית, פיתוח יישומים, אוטומציה ואינטגרציה בסביבה מאוחדת אחת. לפני הטמעת הפתרונות של SAP, הארגון נתמך על מערכות, אשר חלקן היו בפיתוח עצמי וחלקן מיצרנים שונים, כאשר הטמעת הפתרונות המתקדמים של SAP מאפשרת אינטגרציה חכמה לכלל תהליכי הארגון.
הפתרונות של SAP מייעלים את תהליכי העבודה חוצי-הארגון וחובקי עולם של אורמת, מחברים בין היחידות העסקיות השונות, מקנים שקיפות ומאפשרים קבלת החלטות מבוססת מידע בזמן אמת. כמו כן, פתרון ה-ERP של SAP יאפשר אופטימיזציה בעולמות ניהול המלאי, ניתוח העלויות ואיחוד הדוחות הכספיים. נוסף לכך, יישום תהליכי התחזוקה של תחנות הכוח משפר את היעילות התפעולית ויכולת התחרות. בעולמות ההנדסה וניהול הפרויקטים, הפתרון מאפשר מוכנות לתהליכים מורכבים אשר מקצרים את תהליכי העבודה ומונעים טעויות אנוש.
שלומי ארגס, נשיא אורמת טכנולוגיות, אמר כי "אורמת, כחברה טכנולוגית גלובלית המובילה בתחומה, שמה לה למטרה לבסס את התשתיות הטכנולוגיות המשרתות את כלל התהליכים בה לרוחב הארגון וברחבי העולם. עלייה לאוויר זו מהווה נדבך מרכזי לטובת המשך הצמיחה המואצת שהחברה מציגה. אימוץ הטכנולוגיה המתקדמת של SAP מעמידה אותנו בשורה אחת עם חברות האנרגיה המובילות בתחום״.
איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות מידע, אורמת טכנולוגיות, הוסיפה כי ״במהלך הפרויקט אימצנו תהליכי עבודה המתבססים על סטנדרט מוביל בתעשייה והדבר הוביל לגיבוש מערכת יציבה וגמישה. מימוש המודולים השונים הכוללים אחזקה, ניהול ותכנון מלאי, ניהול פרויקטים המחובר למערכת ההנדסה וכמובן, מערכת פיננסית איתנה לכלל החברות בקבוצה, תוך אינטגרציה עמוקה בין היחידות העסקיות השונות, מאפשרים לנו לייעל את תהליכי העבודה, לאמץ טכנולוגיות חדשניות ולהיות מוכנים לעתיד".
סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי "מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר של SAP בישראל בשנים האחרונות. יישום הפתרונות המתקדמים והמובילים של SAP באורמת טכנולוגיות יסייעו לייעל את כלל פעילות הארגון בכל רחבי העולם, יאפשרו להפיק תובנות עסקיות בעלות ערך וכתוצאה מכך, יתרמו לעתיד ירוק ונקי יותר עבור כולנו".
עמית טל, סמנכ״ל פתרונות אסטרטגיים, וואן טכנולוגיות, ציין כי "פרויקט דגל זה מצטרף לשורה של פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים שביצענו בשנים האחרונות. הפרויקט בוצע תוך שותפות עמוקה עם ההנהלה והמובילים הטכנולוגיים והעסקיים בחברת אורמת. יישום המערכת, אשר מתבססת על הפתרונות המתקדמים ביותר מבית SAP, לרבות S/4HANA ו-SAP BTP, מעמידים את מערכות המידע של אורמת בחזית הטכנולוגיה. אני בטוח כי יישום המערכת יהווה בסיס איתן להמשך הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה