דיגיטל וטק

להתמודד עם אתגר ההורות: פלטפורמה חדשה תסייע להורים טריים

Jama, פלטפורמה המסייעת להורים עם אתגרי ההורות הראשונית שהוקמה על ידי האחים כפיר דיין ומיה דיין-שלו, השלימה סבב גיוס סיד בסך 1.5 מיליון דולר מאריאלי קפיטל
מערכת ice | 
מייסדי jama האחים דיין (צילום יבגניה ימפולסקיה)
הסטארט-אפ הישראלי Jama העוסק בפיתוח פלטפורמת הורות שמסייעת להורים טריים להתמודד עם האתגרים שבמהלך ההיריון ולאורך שנות ההורות הראשונות, מודיע היום על השלמת סבב גיוס סיד בסך 1.5 מיליון דולר שהושקעו על ידי חברת האחזקות Arieli Capital.
בחודש מאי 2022 החברה לקחה חלק בתכנית האצה לסטארט-אפים בתחום ה-Wellness שהובילה Arieli Capital, מה שסייע לה בפיתוח המיזם והיווה אבן דרך משמעותית עבורה.

Jama מחברת בין הורים בשלבים דומים ובעלי תחומי עניין משותפים באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית של זיהוי מיקום, ומרכזת עבורם תכני הורות רלוונטיים בספריית תוכן חכמה – Jama VOD, מפגשים חברתיים באזור המגורים, קורסים והדרכות ועוד.
החזון של החברה סייע להורים טריים נולד מתוך החוויה של מיה, לאחר שהפכה לאימא בפעם הראשונה, וגילתה שבמקביל להתרגשות ולאושר - היא חווה גם בדידות וזקוקה לתמיכה חברתית מנשים שנמצאות במצבה. תחושות אלו הובילו אותה לעזוב קריירה מבטיחה כעורכת דין בתחום הנדל״ן ולחבור לאחיה כפיר כדי להקים את Jama, חברה שמטרתה לתת מענה הוליסטי לכל הורה בעולם שמתחיל את מסע ההורות שלו.
מיה דיין שלו, מייסדת Jama: ״הסיפור שלי הוביל אותי ואת אחי כפיר, לשלב כוחות ולהקים סטארט-אפ שייתן מענה הוליסטי לאתגרי ההורות הראשונית, לכל הורה בעולם. אנו משתמשים בטכנולוגיה שפיתחנו כדי לחבר בין הורים, להנגיש להם ידע וכלים בהתאמה אישית על מנת לעבור את המסע שלהם ביחד, בליווי ובתמיכה. אנו נרגשים לצאת למסע משותף עם Arieli Capital שותפינו החדשים, אשר בנוסף לניסיונם העסקי, הם משקיעים בחברות ובסטארט-אפים שעושים טוב. אנו בטוחים שהחיבור עם Arieli Capital יאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו בארץ ובעולם ושיחד נוכל להשפיע על חייהם של מיליוני הורים טריים מסביב לעולם״.
אריק בנטוב, מייסד ושותף מנהל Arieli Capital אמר: "אנו גאים להיות משקיעים ב-Jama. מיה וכפיר הם יזמים בעלי חזון אמיתי אשר פיתחו פלטפורמת אימפקט חברתית ייחודית בתחום ההורות הראשונית. Jama מצטרפת לפורטפוליו נרחב של Arieli הכולל יזמות נשית ועשייה חיובית בעולם. אין לנו ספק ש-Jama הולכת לעשות שינוי גלובלי משמעותי שאותותיו כבר ניכרים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה