דיגיטל וטק

לא עוצרת: הבינה המלאכותית כובשת את אתרי החדשות

הבינה המלאכותית כובשת את אתרי החדשות והתוכן מהארץ והעולם. חברת שירותי הפרסום טאבולה מציגה כיצד הטמעת הבינה המלאכותית מקפיצה את מספר המבקרים
מערכת ice | 
אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה (צילום יחצ)
Taboola (טאבולה) מציגה כיצד הבינה המלאכותית היא גם לא רק ברשתות החברתיות: אתרי חדשות ותוכן מהארץ והעולם אשר הטמיעו את ה-AI העלו את מספר המבקרים החודשי שלהם באתרים ב-15% ויצרו עליה של 50%-30% במעורבות הגולשים. על ידי הטמעת טכנולוגיית AI, טאבולה הביאה את הפרסונליזציה לאתרי חדשות ותוכן מהארץ ומהעולם.
יותר מ-3,500 עיתונאים ברחבי העולם משתמשים כיום ב-Taboola Newsroom – מערכת מבוססת בינה מלאכותית המספקת נתוני זמן אמת מדאטה של מעל 500 מיליון משתמשים יומיים ומסייעת לצוותים אדיטוריאלים לזהות מגמות קריאה ולבצע אופטימיזציה להצגת תוכן באתרים.
טכנולוגיית Homepage for You של טאבולה מייצרת התאמה אישית של תכנים בעמודי הבית באתרים ובזכות כך מצליחה לזהות מגמות קריאה ולבצע את האופטימיזציה להצגת תוכן באתרים השונים.
בזכות הטמעת הטכנולוגיה של טאבולה ניתן היה לראות כי מספר המבקרים החודשים באתרים בהם הטכנולוגיה הוטמעה עלו ביותר מ-15%. גם במספר העמודים הנצפים בכל ביקור עלו בכמעט 10%. בכל הנוגע למעורבות הגולשים עם תכנים מותאמים אישית בעמוד הבית נראתה עלייה של 50%-30%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה