דיגיטל וטק

מאסק חושש? הכירו את המתחרה החדשה של טוויטר

אמש טוויטר עמדה בהבטחות שלה והסירה את הווי הכחול לכל המשתמשים שלא נרשמו לשירות בתשלום. ייתכן שכאות אות מחאה, או פשוט בצירוף מקרים, היום הושקה הרשת המתחרה שהקים המייסד השותף של טוויטר והמנכ"ל שלה לשעבר, ג'ק דורסי - בלו סקיי
מערכת ice |  1
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
אמש (חמישי) טוויטר עמדה בהבטחות שלה והסירה את הווי הכחול לכל המשתמשים שלא נרשמו לשירות בתשלום שמקנה את הווי. ייתכן שכאות אות מחאה, או פשוט בצירוף מקרים, היום הושקה הרשת המתחרה שהקים המייסד השותף של טוויטר והמנכ"ל שלה לשעבר, ג'ק דורסי.
הרשת החדשה נקראת בלו סקיי (Bluesky), והיום היא הושקה רק למשתמשי אנדרואיד. הפיתוח של האפליקציה החלה עוד בשנת 2019 כשדורסי היה חלק מטוויטר והפיתוח אפילו מומן על ידי החברה. זמן קצר לאחר מכן השירות כבר החל להיות פעיל באייפון באופן מוגבל. באותה עת הביקורות לא היו מהדהדות והעידו כי מדובר בגרסה מועתקת יחסית של טוויטר. 
עם זאת, כעת יש לאפליקציה ביקוש רב שגבר במיוחד לאחר שמאסק השתלט על טוויטר. כדי לקבל גישה לאפליקציה, בה יש כעת כ-20 אלף משתמשים, צריך להירשם ולהמתין לקבלת קוד מיוחד שיאפשר את הגישה.
מה שלכאורה מייחד את השירות החדש והמתחרה זו העובדה שבניגוד לטוויטר הוא כנראה מאפשר למשתמש לבחור לבד על בסיס איזה אלגוריתם יוצגו לו תכנים, לעומת האחרות שעושות שימוש באלגוריתם אחד עבור כולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לה סיכוי, טוויטר רק הולכת ומשתפרת (ל"ת)
    שון 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור