דיגיטל וטק

הפתרון לתאונות האופניים עם רכבים? זוהי הטכנולוגיה שבדרך אלינו

אוטוטוקס משתפת פעולה עם פולקסווגן, Bosch eBike Systems ו-Commsignia על מנת להציל חיים. במסגרת שיתוף הפעולה יודגם איך טכנולוגיית V2X יכולה למנוע התנגשויות בין מכוניות לאופניים חשמליים
מערכת ice | 
אוטוטוקס (צילום יחצ)
חברת אוטוטוקס מכפר נטר, משתפת פעולה עם פולקסווגן, Bosch eBike Systems ו-Commsignia כדי להדגים כיצד טכנולוגיית V2X יכולה למנוע התנגשויות בין מכוניות לאופניים חשמליים. ההדגמה תתקיים מחר (חמישי) באירוע הסיום של ארגון SECUR, שייערך בפריז. ארגון SECUR פיתח בדיקות לצורך ציון כוכבי בטיחות הניתן על ידי ארגון Euro NCAP.
ההדגמה של אוטוטוקס, פולקסווגן, Bosch eBike Systems ו- Commsignia תציג צומת שבה היכולת לראות מכונית או אופניים חשמליים הבאים מהצד חסומה, וחציית הצומת עלולה להיות מסוכנת. באמצעות טכנולוגיית אוטוטוקס ששולבה בפתרון של Bosch eBike Systems ומריצה תוכנה של Commsignia, האופניים החשמליים המצוידים ב-V2X יתקשרו עם רכב של פולקסווגן בכדי לספק לו התראה בנוגע לנוכחות האופניים במטרה למנוע התנגשות בצומת בעל הראות החסומה.
דגמי גולף והרכבים החשמליים ID של פולקסווגן באירופה מצוידים כבר ב- V2X, אך עדיין לא כוללים יכולת לזהות אופניים. חברת Bosch eBike Systems היא אחת היצרניות המובילות של מערכות אופניים חשמליים בפלח שוק הפרמיום, המחויבת לרכיבה בטוחה ואחראית על אופניים חשמליים. חזון החברה הוא לספק אופניים חשמליים בעלי נראות דיגיטלית, בכדי להבטיח שהאופניים החשמליים יהיו גם הם חלק מתקשורת ה-V2X העתידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה