דיגיטל וטק

בוגרי הטכניון משיקים את קהילת היזמות של המוסד האקדמאי

ארגון בוגרי הטכניון השיק ביום חמישי האחרון את קהילת היזמות החדשה של המוסד האקדמי. מטרת האירוע - יצירת חיבור והקמת קהילת נטוורקינג בין יזמים שגדלו על ערכי הטכניון
מערכת ice | 
הטכניון (צילום יח"צ/ עמוד הפייסבוק של הטכניון)
ארגון בוגרי הטכניון השיק ביום חמישי האחרון, באירוע שנערך במשרדי חברת ההייטק GONG שבר"ג, את קהילת היזמות החדשה של המוסד האקדמי. האירוע כלל פאנלים מגוונים בנושא תעשיית ההייטק בזמן משבר ומטרתו הייתה יצירת חיבור והקמת קהילת נטוורקינג בין יזמים מובילים אשר גדלו על ערכי הטכניון, לבין יזמים מכל תחומי התעשייה וההייטק בישראל.
בקהילה חברים יזמים בעלי רקורד מכל תחומי התעשייה וההייטק בישראל אשר חלקם נמצאים אחרי הקמת מיזמים וסבבי גיוס משמעותיים. הקהילה תפעל במשך השנה על מנת לייצר חיבור בין משקיעים ויזמים מתוך המחשבה כי ההון האנושי הוא הגורם החשוב ביותר ליצירת שיתופי פעולה פוריים ומשמעותיים. 
ארגון הבוגרים משמר את הקשר עם בוגריו באירועים, תכניות ופרויקטים מגוונים הנותנים ביטוי לכישורים המיוחדים של הבוגרים שלנו. בוגרי ובוגרות הטכניון משתייכים לקהילה יוצאת דופן, הן בכמות והן באיכות. בארגון מעל 44,000 חברים רשומים המהווים רשת ענפה של קשרים וכישורים.
באירוע נכחו: נשיא הטכניון לשעבר פרופ' פרץ לביא, יזם ההייטק והשר לשעבר יזהר שי, היזם ומשקיע הון סיכון דב מורן, מייסד שותף בחברת גונג אילון רשף, אורלי שואבי, מנהלת מייסדת Breeze Ventures, מנכ"לית משרד החדשנות לשעבר הילה חדד חמלניק ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה