דיגיטל וטק

האייפון היקר ביותר בהיסטוריה: בכמה הוא נמכר?

מכשיר אייפון מהדור הראשון נמכר תמורת כ- 63,000 דולר, המחיר הגבוה ביותר ששילמו עבור אייפון מדגם זה. המכשיר נמכר במצב חדש כאשר הוא ארוז בקופסה המקורית עם נייר האריזה
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
מכשיר אייפון מהדור הראשון נמכר תמורת המחיר הגבוה ביותר ששילמו עבורו: כ- 63,000 דולר. האייפון נמכר בבית המכירות הפומביות LCG Auctions  במצב חדש כאשר הוא עדיין ארוז בקופסה המקורית עם נייר האריזה שלא נפתח.
האייפון המדובר היה בבעלות קארן גרין שקיבלה אותו במתנה על פתיחת העסק שלה. האייפון שוחרר במקור בבלעדיות עם חברת הסלולר AT&T ולכן קארן שרצתה לשמור על המספר שלה בחברת verizon לא השתמשה בו וזו כנראה בין ההחלטות הטובות שעשתה בחייה.
כשגרין שמעה על עליית מחירי האייפונים הראשונים הסגורים באריזתם המקורית היא לא יכלה להישאר אדישה ונגשה למדף שבביתה וגילתה שהמכשיר אכן היה סגור באריזתו המקורית. בשנת 2019 גרין השתתפה בתוכנית Doctor & the Diva ובה ניתנה לגרין הערכת שווי על המכשיר שעמדה על כ- 5,000 דולר. סכום זה אינו מפתיע בהתחשב בעלייה של חברת אפל מאז הוציאה את האייפונים הראשונים, לדוגמה, במידה וקארן הייתה משקיעה כ- 1,000 דולר במניות של חברת אפל בשנת 2007 אותן מניות היו שוות היום כ- 53,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה