דיגיטל וטק

בשורה לגיימרים: אקסולה מודיעה על שת"פ ראשון מסוגו עם מאסטרקארד

כריס הוויש, נשיא Xsolla: "אנו נרגשים לגבי פוטנציאל האפשרויות של עולם הגיימינג בענן. החזון שלנו הוא להפוך את המשחקים לנגישים יותר לקהל הרחב, בכל מקום ובכל זמן, באמצעות הענן. אנו מחויבים לתמוך במפתחים"
מערכת ice | 
שתפ Xsolla ומאסטרקארד (צילום Xsolla)
Xsolla, ענקית הסחר העולמית בתחום משחקי הוידאו, הכריזה בדיווח הרבעוני שלה על השקת פתרונות חדשים, והמרכזי שבהם – שיתוף פעולה עם מאסטרקארד במטרה לפשט ולהתאים אישית את תהליך התשלום עבור שחקנים ומפתחים. בנוסף, אקסולה מרחיבה את HUB ההפצה הדיגיטלי שלה (Xsolla Digital Distribution Hub) לתעשיית הטלקומוניקציה העולמית ולקהל הגלובלי שלה, המונה 7.3 מיליארד משתמשי טלפונים ניידים, מה שיאפשר למפתחים להגדיל את בסיס קהל היעד העולמי שלהם ע"י התממשקות ליותר שחקנים דרך הענן באמצעות מודל תשלום לפי שימוש/צריכה.
כריס הוויש, נשיא Xsolla: "אנו נרגשים לגבי פוטנציאל האפשרויות של עולם הגיימינג בענן. החזון שלנו הוא להפוך את המשחקים לנגישים יותר לקהל הרחב, בכל מקום ובכל זמן, באמצעות הענן. אנו מחויבים לתמוך במפתחים. המשימה שלנו היא להקל עליהם בהגעה לקהל היעד, בכך שאנו מביאים את טכנולוגיית הסטרימינג מאחורי המשחק ומעצימים אותם ליצור חוויות מקוונות ממותגות וסוחפות עבור השחקנים ברחבי העולם".
Xsolla ומאסטרקארד יוצאות בשיתוף פעולה שיאפשר לשחקנים פתרונות תשלום חלקות, בטוחות ומתגמלות -החל מחוויית תשלום משופרת של נקודות נאמנות בכרטיס האשראי, דרך מטבעות מתנה בתוך המשחק וכלה בתהליך תשלום משופר. השותפות בין השתיים מגלמת בתוכה את הטכנולוגיה שמביאה איתה מאסטרקארד, רמת המומחיות ברשת, ההיקף הגלובלי וממשק אמין עם הפלטפורמה של Xsolla על מנת לייצר באופן מותאם אישית אמצעי תשלום נגישים עבור שחקנים, מפתחים ויוצרים.
ממחקר של מאסטרקארד עולה כי מכשירים ניידים הניעו את הצמיחה של עולם המשחקים בכל האוכלוסיות והאזורים, כאשר כמעט 3.2 מיליארד אנשים - כמעט מחצית מאוכלוסיית העולם - מוערכים ששיחקו במשחקים בשנת 2022. אבל חוויות המסחר הדיגיטלי שמזינות את החדשנות של המפתחים במשחקים לא עמדו בקצב הצמיחה. יותר מ-40% מהצרכנים אומרים שהם זקוקים לעזרה בקניית מטבעות במשחק, ויותר מ-30% אומרים שתהליך הרכישה במשחקי גיימינג כרוך ביותר מדי פעולות. כמעט 30% אומרים שתהליך מתן מתנות בתוך המשחק יכול להיות יעיל יותר.
מאסטרקארד ו-Xsolla יעבדו יחד כדי לאפשר פתרונות ושירותים חדשניים מבוססי כרטיסים וחשבונות שיאפשרו לגיימרים לשפר את החוויה הדיגיטלית בתשלומים ומעבר. כדי להניע את השותפות פורצת הדרך בין השתיים, מחזיקי כרטיס מאסטרקארד יוכלו לשלם עבור רכישות בתוך האפליקציה תוך מימוש נקודות נאמנות במסגרת תוכנית Pay with Points - פתרון תשלום אשר יוטמע בפלטפורמת התשלומים של Xsolla. לשחקנים תהיה גם את האפשרות לתת במתנה מטבעות בתוך המשחק לחברים או משפחה. שתי החברות באות בשותפות כדי לפתור את האתגרים בתעשיית המשחקים ולתעדף את ההגנה על הצרכן, כולל שימוש במנגנון האימות וזיהוי הונאה של מאסטר קארד כדי לתת להורים שליטה לפני שילדיהם מבצעים רכישות במשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה