דיגיטל וטק

NESS תפעיל מערכות תקשוב למשרד הקליטה במיקור חוץ

המלחמה באוקראינה יצרה צורך בשדרוג מערכות התקשוב של משרד העלייה והקליטה. NESS מקבוצת חילן זכתה במכרז ותעניק לו שירותי תשתיות ותפעול לכלל מערכות וטכנולוגיות המידע
מערכת ice | 
דודו אשכנזי סמנכל NESS (צילום יחצ NESS)
חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע, זכתה במכרז פומבי להפעלת כלל מערכות התקשוב במשרד העלייה והקליטה. ההתקשרות היא לשלוש שנים עם אופציה להארכה עד 10 שנים. היקף הפרויקט מוערך בהיקף כספי ניכר, ויתופעל במודל מיקור חוץ.
המלחמה באוקראינה והגידול המשמעותי בדורשי הזכאות לקליטה בשנה האחרונה, הביאו לעבודה מאומצת ואינטנסיבית בעשרות הלשכות של משרד העלייה והקליטה ברחבי הארץ, וכן במטה הטכנולוגיות הראשי בירושלים. לכן נוצר צורך מיידי בשדרוג מערכות התקשוב של המשרד וכן בייעול הזמינות והרציפות בשירות.

במסגרת ההסכם, חברת NESS - שנחשבת היום לאינטגרטור המוביל לעולם מיקור החוץ ושירותי IT בישראל, ופועלת במתכונת של שירותים מנוהלים במיקור חוץ במשרדי ממשלה וגופים רבים במגזר הציבורי - תהיה אחראית על תפעול ותחזוקה של כל תשתיות התקשוב במשרד. זאת לצד שדרוג של מערכות קיימות ואפיון והקמה של מערכות חדשות, ביניהן רישוי ותפעול של תוכנות SLA. כן תהיה אחראית על ספקי צד ג' ובקרה עליהם.
בנוסף, תתפעל ותשדרג החברה את מערכות ה"כספומטים" המיוחדים של משרד הקליטה, באמצעותם מקבלים העולים את סל הקליטה שלהם. בהמשך, תהיה אמונה NESS על שדרוג מערכות הסייבר.
סיגל ליבוביץ, מנהלת אגף בכיר לטכנולוגיות דיגיטליות ולמידע, משרד העלייה והקליטה: "האתגר שעומד לפתחנו הוא שמירה של רציפות תפקודית של השירותים הניתנים לעולים ולתושבים החוזרים באמצעות פתרונות תשתית חדשניות ומתקדמות שיציבו את משרדנו בחזית הטכנולוגית".
דודו אשכנזי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת מיקור חוץ ב-NESS אמר: "הזמינות והשרידות של מערכות התקשוב הם קריטיים לקשר עם האזרח. הבחירה המחודשת של משרד הקליטה ב- NESS היא הבעת אמון ביכולת שלנו להוביל תהליכי טרנספורמציה משמעותיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה