דיגיטל וטק

אינסטגרם בשורת עדכונים – מה חדש באפליקציה?

הרשת החברתית לצעירים מבית מטא הודיעה על מספר חידושים באפליקציה, המיועדים בעיקר לעזור לבני נוער לשמור על הרגלי שימוש בריאים – אך זמינים לכולם
יאיר מור | 
אינסטגרם (צילום freepik)
הרשת החברתית הוויזואלית מבית מטא (לשעבר פייסבוק) הודיעה לפני שעה קלה על שורת עדכונים, המיועדים עבור בני נוער, אם כי זמינים למשתמשים בכל הגילאים, ומבטיחים יותר אפשרויות לשמירה על חוויית שימוש מאוזנת ובריאה.
השינוי הראשון הוא "מצב שקט" – אפשרות לכבות את ההתראות מהאפליקציה באופן חכם. המשתמש יכול לבחור את השעות בהן הוא מעוניין שהמצב הזה יופעל אוטומטית, ובמהלכן הוא לא יקבל התראות, וחברים שישלחו לו הודעות יראו הודעה שמסבירה מדוע הוא לא עומד לענות עליהן בקרוב. לאחר סיום שעות המצב השקט, תציג האפליקציה למשתמש התראה עם כל מה ש'פספס' – מה שנראה כתירוץ להציג עוד התראות למשתמשים שכיום משתיקים את האפליקציה מתוך מערכת ההפעלה בטלפון, מה שמונע ממנה לדעת שהם בכלל עשו זאת ולדחוף להם אחר כך התראות רטרואקטיביות על פעילות ש'פספסו'.
החברה מציגה את "מצב שקט" כמועיל במיוחד עבור בני נוער "בלילה, בזמן לימודים או בזמן שהם נמצאים בבית הספר" – וכאמור, הוא פתוח גם למשתמשים בגילים אחרים. עם זאת, בני נוער אף יקבלו המלצה יזומה בתוך האפליקציה להפעיל את המצב הזה אם הם נכנסים לאפליקציה בשעות הלילה.
התכונה הזו תושק במדינות דוברות האנגלית היום, ובשאר העולם "בקרוב".
עדכון נוסף מאפשר למשתמשים יותר שליטה על התכנים שהם רואים – או ליתר דיוק, על התכנים שהם לא רואים. מדובר בהרחבה של האפשרות לסנן אוטומטית תגובות לפוסטים של המשתמש אם הוכנסו אליהם מילים מסוימות, אלא שכאן המשתמש יכול לבקש מאאפליקציה לא להציג לו פוסטים עם מילות מפתח או תגיות שהוא אינו מעוניין להיחשף להן. הבחירה תקפה לפוסטים המוצגים בפיד, ב'גילוי', בחיפוש וב'רילס'.
והעדכון האחרון הוא התראות להורים על כל שינוי שמבצעים ילדיהם בהגדרות הפרטיות, ואפשרות לצפות בפרופילים ובמילות המפתח שהילדים בחרו להסתיר ברשת החברתית.
שני השינויים האחרונים זמינים כבר בכל העולם, כולל בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה