דיגיטל וטק

השינוי הדרמטי בטוויטר: מהיום אין (כמעט) דרך לברוח מהפרסומות

הרשת החברתית החלה לכפות על המשתמשים פיד חדש המציג הרבה יותר פרסומות מבעבר – גם אם הם מנסים להתחמק ולבחור לראות רק ציוצים של החברים שלהם
יאיר מור | 
טוויטר (צילום shutterstock)
הבוקר התעוררנו וגילינו שהפיד שלנו בטוויטר השתנה: בכניסה לרשת החברתית מהמחשב, מצאנו משק שבראשו שתי לשוניות: "For You" ו"Following" – כאשר הראשונה מציגה פיד שטוויטר החליטה שמתאים לנו, הכולל הרבה יותר פרסומות, בעוד השנייה מסתפקת בהצגה כרונולוגית (פחות או יותר) של הציוצים של המשתמשים שאחריהם אנחנו עוקבים.
השינוי הזה התחיל כבר לפני כשבוע, כאשר משתמשי אייפון גילו שהאפליקציה שלהם נפתחת על הפיד החדש המוצף פרסומות. בסוף השבוע הוא הגיע גם למחשבים. כרגע רק מכשירי אנדרואיד עדיין מציגים את הפיד הישן, והחברה כבר צייצה בשבוע החולף שזה ישתנה בקרוב.
נכון לרגע זה, במחשב, כאשר בוחרים לעבור לפיד הכרונולוגי, ההעדפה הזו נשמרת – אך באייפון היא לא, והמשתמש 'נזרק' בכל הפעלה של האפליקציה חזרה לפיד מוצף הפרסומות. לכן, מירב הסיכויים שבקרוב בכל גרסאות הרשת החברתית זו תהיה ברירת המחדל, וההתחמקות מהפרסומות תהיה מסורבלת ותדרוש מעבר ידני לפיד הכרונולוגי בכל כניסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה