דיגיטל וטק

מאסק מכריז: הסכסוך עם אפל היה 'אי-הבנה', וכך נפתר

בעליה החדש של טוויטר נפגש בסוף השבוע עם מנכ"ל אפל, טים קוק, במטה ענקית הטכנולוגיה, העלה סרטון משותף, טען שמדובר היה ב'אי-הבנה' – אך רמז כי הושתק באמצעות תקציב הפרסום השמן של החברה, שחזרה לפרסם ברשת החברתית
יאיר מור |  1
אילון מאסק וטים קוק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, טוויטר/ טים קוק, pexels)
אפשר להירגע: אפל לא תסיר את טוויטר מחנות האפליקציות שלה, ואילון מאסק כנראה יפסיק לנהל נגדה מלחמה חסרת סיכוי.
אתמול (ראשון) לפנות בוקר חשף כתב בלומברג קורט וגנר כי בשידור "טוויטר ספייס" ממטוסו הפרטי דיווח מאסק כי נפגש עם טים קוק, וכי בעקבות הפגישה אפל "החזירה במלואן" את הפרסומות שלה לטוויטר. הוא הוסיף וציין כי אפל היא המפרסמת הגדולה ביותר ברשת החברתית – לפי הערכות, היא הוציאה השנה כ-180 מיליון דולר על פרסום בטוויטר.
 
עוד לפני השידור צייץ מאסק סרטון שמראה את צלליותיהן שלו ושל קוק עומדים על שפת אגם הנוי במטה אפל בקופרטינו לאחר הפגישה, וציוצים נוספים בהם הוא מציין שקוק הבהיר לו כי הקרב בין מספר הימים בין שתי החברות היה "אי-הבנה בנוגע להסרתה האפשרית של טוויטר מחנות האפליקציות", וכי אפל מעולם לא שקלה את האפשרות הזו.
 
"סתם הודעה כדי להודות למפרסמים שחזרו לטוויטר", צייץ מאסק מאוחר יותר – ולפי עורכת הניוזלטר "פלטפורמר", זואי שיפר, התכוון גם לאמזון, שאמנם מעולם לא עצרה את הפרסום בטוויטר, אך כעת שוקלת להגדיל אותו לתקציב שנתי של 100 מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלה בלה
    אביבי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאסק הוא אולי האיש הכי עשיר בעולם.. אבל הוא לא יכול להתנגח מול החברה אולי הכי גדולה בעולם! אין להם אינטרס, אבל הם יכולים להפיל אותו ואת כל מניות טסלה/טוויטר/ספייס אקס/וכו׳ והוא יודע את זה
    סגור