דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: אקסל סולושנס גרופ קיבלה הזמנה על סך כ-15 מיליון ש״ח

 נכון למועד זה, סך ההיקף הכספי המצטבר של הזמנות פתוחות מהלקוח עומד על כ- 30 מיליון ש"ח (לרבות ההזמנה הנוכחית) אשר החברה צופה לספק במחצית השנה הקרובה
מערכת ice | 
כסף (צילום pexels)
אקסל סולושנס גרופ מדווחת על הזמנה נוספת מלקוח קיים לאספקת נתבי סיבים אופטיים (פייבר) בהיקף כספי של כ-15 מיליון ש״ח, לאספקה עד סוף החציון הראשון של שנת 2023. נכון למועד זה, סך ההיקף הכספי המצטבר של הזמנות פתוחות מהלקוח עומד על כ- 30 מיליון ש"ח (לרבות ההזמנה הנוכחית) אשר החברה צופה לספק במחצית השנה הקרובה.
רונן שור, מנכ"ל אקסל אומר: "הביקוש לנתבים ממשיך להתעצם. ההזמנה הנוכחית היא עדות נוספת לכך שכל מפעילי הטלקום בארץ משדרגים את התשתיות ומציעים ללקוחות נתבים חדשים וציוד רשת מתקדם של אקסל. אקסל נערכה בהתאם לתחזיות ותספק בחודשים הקרובים נתבים בהיקפים גבוהים. החברה מעריכה שמגמת הביקוש הזו תמשך בהמשך השנה ועוד יותר בשנה הבאה".
קבוצת אקסל כוללת את החברות הבאות: דטה טק בע״מ, דאנת תקשורת בע"מ, אי.בי.אי אקטיב בע"מ, אי.או.אס פתרונות משרד מתקדמים בע"מ (AOS), צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות בע"מ ו-י.י.ג.ג ישראלינק בע"מ. פעילות הקבוצה כוללת פיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית, סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים ("IoT"), שירותי SaaS של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה. כמו כן עוסקת הקבוצה, בין היתר, בפתרונות מנוהלים של תחנות מחשוב רזות, פתרונות משרד מתקדמים ומערכות לשימוש בתחום העיר החכמה. בנוסף החברה עוסקת בהפצה ואספקה של ציוד תקשורת, שרתים, פתרונות ענן, תוכנות ייעודיות ומערכות וידאו וטלפוניה. היא משמשת כנציגה של חברת סיסקו בישראל. בין לקוחות הקבוצה נמנים כל מפעילי הטלקום בישראל, גופים ממשלתיים, ארגונים נוספים ומפעילי תקשורת מחוץ לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה