דיגיטל וטק

פיפא נפרדת מהקהל - ושוברת את כל השיאים

המשחק האחרון בסדרה הפופולארית רשם השקה מוצלחת מאוד, והביא את EA לדו"ח מוצלח למדי למרות המצב הכלכלי הלא מזהיר

יאיר מור | 
פיפא (צילום פיפא)
חברת המשחקים Electronic Arts, או בקיצור EA, הציגה את הדוח שלה לחודשים יולי עד ספטמבר, המוגדרים בלוח השנה הפיסקלי כרבעון השני, והצליחה להשביע את הרעב של המשקיעים לאופטימיות גם במצב הכלכלי הנוכחי.
הכנסות החברה ברבעון עמדו על 1.9 מיליארד דולר – עלייה של 4% לעומת אותה תקופה בשנה שעברה; והרווח הנקי הגיע ל-299 מיליון דולר – עלייה של 2%. מדובר אמנם בעליות קלות מאוד, אך במצב הנוכחי נראה שהמשקיעים מסתפקים גם בזה, בינתיים. עם זאת, סך ההזמנות, שהוא מדד חשוב למכירות, ירד ב-5% ל-1.75 מיליארד דולר, לאחר שברבעון הקודם נרשמה בנתון הזה ירידה של 3%.
למרות זאת, סמנכ"ל הכספים, כריס שה, הרגיע: "קיימנו את התחייבויות ההכנסות והרווחים שלנו, בהובלת פורטפוליו משחקי EA Sports שלנו ועסקי השירותים החיים חוצי-הפלטפורמות שלנו. עם המודל העסקי העמיד שלנו, הוצאה קפדנית לפועל ויסודות בריאים, אנו ערוכים לספק צמיחה לטווח הארוך".
כוכב הדו"ח היה, כמובן, פיפא 23 – המשחק האחרון בסדרת משחקי הכדורגל הווירטואליים שזכו להיקרא בשמו של איגוד הכדורגל הבינלאומי. זאת לאחר שבשנה שעברה נודע כי עקב מחלוקת בנוגע לתנאי השימוש בשם, הוחלט בשני הגופים לסיים את שיתוף הפעולה ארוך השנים, כך שהחל מהשנה הבאה ייקרא המשחק "EA Sports FC". השקת המשחק הצליחה לשבור שיאים, כאשר בשבוע ההשקה שיחקו בו 10.3 מיליון שחקנים, בחודש לאחר ההשקה הוא מכר 10% יותר מפיפא 22, ורשם עלייה של 6% במספר השחקנים שהשתמשו במצב Ultimate Team.
החברה ציינה כי ברבעון הנוכחי היא צופה הכנסות בטווח שבין 1.83 ל-1.93 מיליארד הכנסות, עלייה של 2%-8%, ורווח נקי של 120-164 מיליון דולר, עלייה של 81%-148%.
מניית EA בוול-סטריט רשמה עלייה של 3.33%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה