דיגיטל וטק

אילון מאסק הכריז: הסכום שתשלמו מהיום על השימוש בטוויטר

אילון מאסק ממשיך לעבוד ולשנות את פניה של טווויטר. אחרי שהמיליארדר רכש את הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר, הוא שינה מקצה לקצה את הדיריקטוריון וכעת הוא החליט לגבות כסף עבור השימוש באפליקציה
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
אילון מאסק ממשיך לעבוד ולשנות את פניה של טווויטר. אחרי שהמיליארדר רכש את הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר, הוא שינה מקצה לקצה את הדיריקטוריון וכעת הוא החליט לגבות כסף עבור השימוש באפליקציה.
מדובר בשירות עבור הוי כחול, עליו יאלצו לשלם המשתמשים 8 דולר. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו הכריז מאסק: "מערכת האדונים והאיכרים הנוכחית של טוויטר למי שיש או אין לו סימון כחול זה שטויות. כוח לאנשים! כחול עבור 8 דולר בחודש".
 
עם עליית המחיר, טוויטר מתכוונת להרחיב את ההטבות של המנוי. בעדכון, המנויים יקבלו עדיפות בתשובות, אזכורים וחיפושים, במאמץ למזער ספאם. תהיה להם גם את היכולת לפרסם סרטונים ארוכים ואודיו, והם יקבלו פחות פרסומות.
מאסק פירט כי המחיר יותאם לפי מדינה "בפרופורציה לשווי כוח הקנייה". בנוסף, הוא אמר שנקודת המחיר הגבוהה יותר תספק לטוויטר זרם הכנסה כדי "לתגמל יוצרי תוכן ברשת". 
ההודעה באה בעקבות ימים של ספקולציות כיצד מאסק ישנה את טוויטר. מוקדם יותר השבוע, מאסק אמר שהוא רוצה לגבות 19.99 דולר עבור המנוי המעודכן ולהפוך אותו לדרישת אימות באפליקציה. מאוחר יותר הוא התאים את המחיר בעקבות ביקורת נרחבת, וצייץ בטוויטר: "אנחנו צריכים לשלם את החשבונות איכשהו. טוויטר לא יכול לסמוך לחלוטין על מפרסמים. מה דעתך על 8 דולר?"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה