דיגיטל וטק

"גוגל מפות" משתדרגת עם תכונות חדשות

עדכונים חדשים שהציגה ענקית הטכנולוגיה גוגל משלבים יותר יכולות דמויות מדיה חברתית בפלטפורמה, ובמקביל מעמידים אותה בתחרות ישירה עם הקיום הפיזי בעצמו

מערכת ice | 
עדכון גוגל (צילום pexels, vecteezy)
באירוע בסן חוזה, קליפורניה, החברה הכריזה השבוע על כלים חדשים שונים שמתפרסמים בגוגל מפות, הכולל גם את היכולת להשתמש בבינה מלאכותית וגם חשבונות של זרים כדי לנסות להעריך את ההווה ולחזות את העתיד - במונחים של לגלות אילו אטרקציות עמוסות בזמנים מסוימים, למשל - כמו גם דרך נוספת לחקור את העולם מבלי לעזוב את המיטה.
הראשון מבין העדכונים מאפשר למשתמשים "לקבל בדיקת אווירה לפני שאתה מבקר" באזור חדש על ידי זיהוי המקומות הפופולריים ביותר, שימוש במידע שנאסף מ-AI ויותר מ-20 מיליון תרומות של משתמשים ברחבי העולם בעדכון לגוגל מפות מדי יום.

"נניח שאתה בטיול לפריז - אתה יכול לדעת במהירות אם שכונה היא אומנותית או שיש לה סצנת אוכל מרגשת, כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת כיצד לבלות את הזמן שלך", נכתב בבלוג על "השכונה החדשה" תכונת אווירה."
משתמשים בעלי אבחנה הצליחו מזמן לאסוף את המידע הזה מגוגל מפות על ידי מתן רפרוף חזותי לאזור, אך כעת יש דרך יעילה יותר לעשות זאת שמתגלגלת למכשירים ניידים.
העדכון הפופולרי הנוסף של מפות הוא תוספת של "נוף טובל", תוספת ארוכת שנים שמשתמשת בדוגמנות חזויה כדי ללמוד את המגמות ההיסטוריות של המקום, ובהתבסס על אלה, "לקבוע איך אזור ייראה מחר, בשבוע הבא ואפילו בחודש הבא", הכריז הבלוג.
"צריך למצוא משהו לאכול אחרי המשחק? אנחנו מקלים על החוויה של מציאת מסעדות בקרבת מקום עם היכולת לגלוש עד למפלס הרחוב, להציץ פנימה ולדעת כמה עמוס זה יהיה", מציע הבלוג כדוגמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה