דיגיטל וטק

אמזון הכריזה על עשרות מכשירים חדשים

באירוע עמוס, הציגה אמזון דורות חדשים למגוון מכשירים, החל מקורא הספרים האלקטרוניים שלה, דרך מכשירי בית חכם שונים ומשונים ועד עוזרת קולית לרכב
יאיר מור | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
אמזון ערכה אמש (רביעי) אירוע ובו הציגה עשרות חידושים בתחום הבית החכם, שעליו היא מנסה להשתלט כבר כמעט עשור, ובתחומים קרובים.
באירוע הוצגו גרסאות חדשות לרמקולים החכמים של החברה, המשתייכים לסדרת Echo: רמקול ה-Echo Studio הגדול זכה למעבד עוצמתי יותר לצליל מרחבי המסוגל להתאים את עצמו למבנה החדר כדי להשיג אפקט סטריאו מושלם, במחיר של 200 דולר, בעוד רמקול ה-Echo Dot הקטן יותר דמוי הכיפה זכה בדרייבר גדול יותר עם הרבה יותר בס, תגובה טובה יותר גם לתדרים גבוהים יותר, משטחי מגע רגישים יותר לשליטה ומסך "נגלל" בהיר יותר בגרסה הכוללת תצוגת שעון בתוך בד הציפוי של הרמקול. המחיר: 50 דולר לגרסה נטולת המסך ו-60 דולר לגרסה בעלת המסך.
בגזרת מצלמות האבטחה הכריזה החברה על זוג מצלמות חדשות של מותג Ring שלה, המיועדות למחוץ לבית וכוללות פנסים קטנים לתאורה כדי לתפוס פורצים וזיהוי תנועה – תכונה שעד כה היתה שמורה רק לדגם הדגל של המותג (הפעמון החכם לדלת). המחיר: 200 דולר לדגם הבסיסי ו-230 דולר לדגם היקר יותר, כאשר כל אחד מהם מוצע בגרסאות המבוססות על חיבור ישיר לחשמל, חיבור באמצעות כבל, סוללה פנימית עם שקט טעינה או סוללה וקולטן סולארי שמטעין אותה בשמש; לצד המצלמות הללו, הוצגה מצלמה חדשה של המותג Blink, עם פנס עוצמתי במיוחד בעוצמת הארה של 2,600 לומנס ושידור חי ב-FullHD, במחיר של 100 דולר; ורובוט האבטחה שהציגה החברה לפני בדיוק שנה במחיר של 1,000 דולר, Astro, משווק כעת, לצד לקוחות פרטיים, גם לעסקים קטנים, כתחליף לשמירה בלילה. הוא מסוגל לסייר בנסיעה ברחבי המשרד, להגיע לכל מקום שבו חיישנים אחרים של החברה מזהים תנועה, ולהישלט מרחוק על ידי חברת האבטחה שבוחר המשתמש כאחראית לאבטחה כאשר הוא לא זמין להגיב על התראות מהחיישנים של אמזון.
בתחום הטלוויזיה הציגה אמזון שתי טלוויזיות ראשונות שלה המבוססות על טכנולוגיית QLED, תחת השם Fire TV Omni QLED. הטלוויזיות מגיעות בגדלים של 65 אינץ' במחיר של 800 דולר או 75 אינץ' במחיר של 1,100 דולר, עם תמיכה בשני תקנים לטווח דינאמי רחב – HDR10 ו-Dolby Vision IQ – כמו גם חיישנים המסוגלים להפעיל את המסך כאשר המשתמש נכנס לחדר ולהציג יצירות אמנות או מידע מהעוזרת האישית אלכסה; מכשיר חדש נוסף הוא דור שלישי ל-Fire TV Cube, עם עיצוב מעוגל יותר בפינות וציפוי בד, בדומה לרמקולים החכמים מסדרת Echo. המכשיר, שמחירו 135 דולר, מגיע עם מעבד חזק יותר ואפשרות לשלוט על הטלוויזיה באמצעות השלט של אמזון (שעולה עוד 35 דולר) או דרך פקודות קוליות; בנוסף, הודיעה החברה על עדכון תוכנה קרוב לטאבלט הביתי שלה, Echo Show 15, שיחליף את הממשק שלו מממשק מינימליסטי להחריד שמיועד רק להציג מידע מאלכסה למכשיר טלוויזיה זעיר המבוסס על Amazon Fire TV – מערכת ההפעלה מבוססת האנדרואיד של החברה.
הכרזות נוספות כללו את Kindle Scribe – גרסה חדשה לקורא הספרים האלקטרוני של החברה, שמגיע לראשונה עם תמיכה בעט מגנטי שאינו דורש טעינה, ומחירו 340 דולר; מכשיר Eero חדש להגברת טווח הקליטה של ווייפיי בעסקים, במהירות של עד 1.5 גיגה-ביט לשנייה, טווח כיסוי של עד 186 מ"ר ומחיר של 300 דולר; אפשרות להשתמש בכל הרמקולים החכמים החדשים של החברה כמכשירי Eero להגברת קליטת הווייפיי הביתית; Halo Rise – מעין שעון מעורר במחיר 140 דולר שכולל חיישנים למעקב אחר השינה על ידי זיהוי תנועות ודפוסי נשימה, כמו גם תאורת LED המדמה אור שמש ליצירת אפקט זריחה בעת ההשכמה בבוקר ורמקול חכם מבוסס אלכסה עם תמיכה בפקודות קוליות; ודגם חדש ל-Echo Auto, מעין מכשיר המאפשר שימוש בפקודות קוליות ברכב עם גוף קטן יותר ודבק חזק יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה