דיגיטל וטק

האוזניות של אפל הופכות למסך מגע, בלי המסך

אפל הציגה את AirPods Pro 2, ששומרות על הגודל אך משפרות את כל היכולות ומוסיפות אפשרות לשלוט על עוצמת השמע בהחלקה על גב האוזניות. עם זאת, המחיר גם הוא 'השתדרג'
יאיר מור | 
אוזניות איירפודס פרו 2 (צילום יח"צ)
אפל, החברה שהביאה לחיינו את תנועת ההחלקה על מסכים, מדביקה את הפער ומביאה את אותה תנועה גם לאוזניות. אמש (רביעי) היא הציגה את איירפודס פרו 2, הדגם החדש של האוזניות נטולות החוטים שלה, הכוללות לראשונה יכולת שליטה על עוצמת השמע בעזרת החלקה מעלה ומטה על גב ה'קרן' שיוצאת מכל אחת מהאוזניות.
האוזניות החדשות מביאות שדרוגים נוספים, כמו שבב חדש בשם H2 שמציע איכות צליל טובה יותר, אפשרות לדימוי של צליל היקפי על ידי מעקב אחר תנועות הראש ושינוי של זווית הצליל בהתאם, שיפור לביטול הרעשים ולמצב ה'שקיפות' כך שהם מתאימים את עצמם לסביבה, רמקול חזק בכל אחת מהאוזניות ובקופסת הטעינה כך שכל אחת מהן יכולה להשמיע צפצוף חזק לסיוע באיתור אביזרים אבודים, אפשרות להטענה בכל מטען צ'י כולל זה של האפל ווטש, וחיי סוללה משופרים של 6 שעות בכל טעינה ו-30 שעות כולל טעינות בקופסה – שיפור של כשליש מהדור הקודם.
עם זאת, יחד עם השדרוגים ביכולות מגיע גם עלייה במחיר – מ-180 דולר בדור הקודם ל-250 דולר בדור הזה. מדובר במחיר שבו אפשר להשיג אוזניות אולפן מקצועיות.
החברה ציינה כי בארה"ב היא תקבל הזמנות מוקדמות לאוזניות החל ממחר והן תושקנה ב-23 בחודש, יום לאחר השקת האייפונים החדשים בישראל. סביר להניח שכאן נראה אותן במהלך עונת החגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה