דיגיטל וטק

האקרים פרו-פלסטיניים: חשפנו מסמכים של ראש המוסד

קבוצת האקרים פרו-פלסטיניים חשפו בטלגרם מסמכים רפואיים חסויים שלדבריהם שייכים לראש המוסד דדי ברנע. בנוסף הם פרסמו צילום סלפי וכתבו תחתיו: "דדי, אתה מוכן לטיפ הבא?"
מערכת ice | 
דוד (דדי) ברנע (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)

בתחילת השבוע נחשפו בטלגרם מסמכים רפואיים סודיים של אישיות בכירה, על פי פרסום של N12. המסמכים נחשפו על ידי האקרים פרו-פלסטיניים שטענו שהם שייכים לראש המוסד דדי ברנע. בין המסמכים היו בדיקות סקר תקופתי חסויות, תוצאות של בדיקות והמלצות מהרופאים. בנוסף פרסמו ההאקרים תמונת סלפי של ברנע שלא ברור מאיפה השיגו, ומתחתיה כתוב: "דדי, אתה מוכן לטיפ הבא?".
 


מומחי סייבר מצביעים על עלייה במספר הפרסומים של גורמים פרו-אירניים או פרו-פלסטיניים בטלגרם. לדברי גיל מסינג, ראש מטה הסייבר בצ'ק פוינט, כל החומרים שקשורים לכאורה לראש המוסד הם בכלל משנים עברו והמידע שדלף לא מזיק. לדבריו,
כנראה שמטרת הפרסום היא תודעתית.
 


כזכור, רק בשבוע שעבר קבוצת האקרים שמזוהה עם איראן פרסמה תמונה ישנה של ברנע מאליפות ג'ודו ובנוסף תמונות מטיפולי שיניים, רגע לפני שטס לארה"ב לדיונים על הסכם הגרעין. לאחר הפרסום בטלגרם, ההאקרים כתבו בציניות על מצב השיניים של ראש המוסד: "אתה סובל מתסמונת גילברט. כדאי לך להגביל את צריכת האלכוהול". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה