דיגיטל וטק

היוטיובר הישראלי המצליח בהיסטוריה משקיע בשירות שעורך סרטונים לבד

נסאר יאסין, המוכר כנאס דיילי, הצטרף לאריאל מייסלוס והקרנות איבקס, קרדומן ופרש פאנד לסבב סיד בגובה 8.3 מיליון דולר בסטארטאפ הישראלי Peech, שפיתח תוכנה לעריכת סרטונים שיווקיים על ידי בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום freepik, pixabay)
חברת הסטארטאפ הישראלית Peech הודיעה היום (שני) על סיום סבב גיוס, במקביל להשקה של הפלטפורמה שלה, שמאפשרת עריכת וידאו ללא מגע יד אדם, שהיתה עד כה בשלבי בטא.
סבב הגיוס של החברה, המוגדר סיד, הסתכם בסכום של 8.3 מיליון דולר – סכום לא שגרתי לסבב מהסוג הזה, שבדרך כל לא עובר מיליון או שניים. בסבב, שאותה הובילה הקרן האמריקאית Ibex Investors, השתתפו הקרנות Cardumen, Fresh Fund ועוד, וגם היזם אריאל מייסלוס והוולוגר נסאר יאסין, המוכר יותר בשם Nas Daily. מדובר כנראה בישראלי המצליח ביותר ביוטיוב, שהפך לתופעה בינלאומית עם סרטונים יומיים קצרים בני דקה וכמעט 10 מיליון מנויים בשירות הווידאו הגדול בעולם.
הפלטפורמה שפיתחה פיץ', וכעת זמינה לכולם, מיועדת לסייע לחברות ליצור סרטונים שיווקיים במתכונת של "ראשים מדברים" ללא צורך בתשלום לעורכי וידאו, שגובים תעריפים של אלפי דולרים לכל דקת וידאו. היא משתמשת בבינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית כדי להוסיף לסרטונים כתוביות, עיצוב המתאים ללוגו החברה, תמונות וסרטוני "B-Roll" (כלומר קטעים גנריים המוצגים כדי להוסיף עניין לסרטון) ואף התאמה לשפות שונות.
לדברי החברה, 90% מהצרכנים רוצים לראות יותר סרטוני וידאו כדי ללמוד על המוצרים והשירותים שמוצעים להם. מצד שני, עבור החברות מדובר בתהליך מסורבל ויקר, שדורש צוותים ייעודיים להוספה של תוכן וידאו ללא הפסקה. 31% מהחברות אינן מצליחות לעמוד בביקוש לתוכן כזה ואינן מפרסמות כמות "מספקת" של סרטונים (כלומר על בסיס שבועי או תדיר יותר) – והיא מספקת פתרון מהיר להגברת היכולת לעמוד בקצב.
פיץ' הוקמה ב-2020 על דניל דפני, המשמשת כמנכ"לית, ויהונתן עמית קנריק, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיה. בשנים האחרונות היו השניים יוצרת ועורכת וידאו ומתכנת בחברת קלטורה. החברה מעסיקה 20 עובדים בישראל, וכבר השתתפה בשלושה אקסלרטורים תוך שנתיים וגייסה סבב פרי-סיד בסכום מטורף של 2.3 מיליון דולר (סכומי פרי-סיד בדרך כלל סובבים סביב מאות אלפי דולרים) – גם זה בהשתתפות מייסלוס ויאסין.
"באמצעות פיץ', שמשחרר את צוותי התוכן מהתלות באנשי מקצוע, מתאפשר לצוותים לראשונה לייצר סרטים אותנטיים, בגובה העיניים ומלאי ערך, ממש בעצמם, תוך שמירה על מקצועיות, מיתוג ורמה ויזואלית גבוהה, אותה החברה צריכה לשמר", אמרה דניאל.
ניקול פריאל, שותפה בקרן איבקס, הוסיפה כי "אנחנו בטוחים שהפתרון של פיץ' יעזור לצוותי התוכן לייצר סרטים איכותיים במהירות עבור הלקוחות שלהם וישנה את האופן שבו צוותי התוכן עובדים במהלך היום-יום. התוצאה של העבודה עם פיץ'תרחיב את יכולות השיווק של הצוותים ותפתח אותם לקהלים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה