דיגיטל וטק

וואטסאפ: לא עדכנתם את האייפון? האפליקציה תפסיק לעבוד

וואטסאפ החליטה להפסיק לתמוך במשתמשים בעלי אייפונים שלא שדרגו אותם מספר שנים. כמה זמן יש לכם לשדרג את האייפון?
יאיר מור |  2
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
אם אתם משתמשים באייפון ישן יחסית ונהנים מהעובדה שבניגול למכשירי אנדרואיד של גוגל, אלה של אפל נוטים להחזיק מעמד הרבה יותר זמן בלי צורך בהחלפה – וואטסאפ כנראה לא אוהבת את זה.
לפני שעה קלה חשף אתר WABetaInfo כי אפליקציית התקשורת הפופולארית תפסיק לתמוך בקרוב במכשירים של אפל שלא עודכנו לגרסאות החדשות של מערכת ההפעלה שלה ב-5 השנים האחרונות. הודעה קופצת שהחלה להופיע למשתמשי אייפונים ישנים דורשת מהם: "עדכנו לגרסה האחרונה של iOS כדי להמשיך להשתמש בוואטסאפ".
"וואטסאפ תפסיק לתמוך בגרסה זו של iOS לאחר 24 באוקטובר 2022", נכתב מתחת לכותרת. "אנא גשו ל'הגדרות' > 'כללי', ואז לחצו על 'עדכון תוכנה' כדי להוריד את הגרסה האחרונה של iOS".
ההודעה מוצגת, לפי הדיווח, למשתמשי גרסאות 10 ו-11 של iOS, ששוחררו בשנים 2016 ו-2017. מצד אחד, מדובר בגרסאות ישנות למדי של מערכת ההפעלה, ואפשר להבין למה וואטסאפ רוצה לחסוך לעצמה את הזמן שלוקח לוודא שהאפליקציה עובדת עליהן כדי להתמקד בגרסאות מודרניות יותר. אך מצד שני, לפי עמוד התמיכה של וואטסאפ עצמה שעודכן בימים האחרונים לפי התוכנית החדשה, במכשירי אנדרואיד של גוגל, שנוטים להחזיק מעמד הרבה פחות זמן מאייפונים, היא תומכת בכל הגרסאות מ-4.1 – שתחגוג עשור (!) עוד כחודשיים.
המכשירים המושפעים מההחלטה הם אייפון 5s, 6, 6s, 7, 8 ו-X, שלא עודכנו ל-iOS 12 ומעלה. אך ההשפעה הגדולה ביותר תהיה על מי שמחזיק באחד האייפונים האהובים ביותר, אייפון 5, שאותו אי אפשר כלל לעדכן לגרסא 12 של מערכת ההפעלה, ולכן החל מסוף השנה הנוכחית מי שממשיך להשתמש בו לא יוכל עוד להשתמש בוואטסאפ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד סיבה למה לא אייפון...
    אנדי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכבשים של טפל הגיע הזמן לפתוח את העיניים!
    סגור
  • 1.
    ל
    ח 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש
    סגור