דיגיטל וטק

מהפכה באמזון? זה הצעד המפתיע לחנויות האוטונומיות

ענקית המסחר המקוון מראה סימני המרה לחנויות פיזיות בתקופה האחרונה, וכעת עומדת לקראת הרחבת רשת הסופרמרקטים שלה, תוך כדי שדרוג לקונספט הקיים
מערכת ice | 
אמזון (צילום פייסבוק/ Amazon)
ענקית המסחר המקוון והטכנולוגיה, אמזון, מחזקת את רשת החנויות הפיזיות שלה בארה"ב, הפעם עם התמקדות ספציפית מאוד. החברה הודיעה שהיא מתכננת לפתוח עוד חנויות של אמזון גו בפרברי אמריקה. קצב הצמיחה של רשת החנויות הפיזיות של אמזון נותר עמום עד כה, למרות שהיא כבר פתחה לפני מספר חודשים את החנות הראשונה מחוץ לארה"ב. כעת מדובר בהודעה רשמית על התרחבות משמעותית של הרשת לצד שינויים משמעותיים באופי החנויות.
 אמזון תשמור על השם אמזון גו ועל הטכנולוגיה ללא קופאים, אבל הפורמטים של החנות יהיו גדולים יותר בכמעט פי שישה מחנויות אמזון גו העירוניות. נראה שהחנויות הפרבריות מגיעות לשמש כסופר מרקט של ממש לעומת החנויות העירוניות שמשמשות כמכולות שכונתיות.
החנויות בפרברים חוץ ממוצרי סופרמרקט יכללו טרקלין מודרני עם חללי עבודה בודדים, כמו גם שולחנות גדולים יותר עם שקעי חשמל ויציאות USB, כך מדווח USA Today. החנויות יציעו מוצרי מזון לחטוף וללכת, חטיפים, אלכוהול ומוצרי טיפוח יומיומיים.
מיקום הפרבר הראשון יהיה במיל קריק, וושינגטון, שנמצאת צפונית-מזרחית לסיאטל. המיקום הבא יהיה באזור המטרו של לוס אנג'לס, לפי דיווחי החברה. "אנחנו חושבים שהתושבים והנוסעים המקומיים ייהנו מהקלות של קניות Just Walk Out שלנו כדי לקנות במהירות ובנוחות ממבחר מורחב של פריטי מזון טעימים ומוכנים לאכילה ומשקאות וחטיפים לחטוף וללכת בשכונה שלהם",  אמרה אמזון בהצהרה.
חנויות אמזון גו מצוידות בטכנולוגיית Just Walk Out של אמזון, המאפשרת ללקוחות לא לפגוש אף קופה ולצאת מהחנות עם המוצרים שלהם.
אמזון הרחיבה את חנויות Amazon Fresh שלה לאחרונה, עם תוכניות להיפתח בניו אינגלנד. מיקומי Amazon Fresh מציעים את Amazon Dash Cart שעוקבת אחר פריטים כשהם נכנסים לעגלה. לאחר מכן לקוחות יכולים לדלג על התור ולצאת דרך נתיב Amazon Dash Cart של החנות, שם חיישנים מזהים אוטומטית את העגלה, והתשלום מעובד באמצעות כרטיס האשראי בחשבון אמזון של הלקוח.
במקביל להתרחבות של אמזון, טכנולוגיה דומה של החברה הישראלית "טריגו", מתרחבת במקביל באירופה. טריגו, פורסת את טכנולוגיה בסניפי סופרמרקט של רשתות קיימות ולא מתעסקת גם במסחר כמו באמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה