דיגיטל וטק

כך לא מחוסנים הנפיקו תו ירוק באתר משרד הבריאות

חשש במשרד הבריאות: כמות גדולה של אנשים הצליחה לנצל פרצה באתר, שהופצה ברשתות חברתיות ובוואטסאפ כדי לקבל תו ירוק גם אם אינה זכאית לכך. ומה הייתה התגובה לפרצה?

מערכת ice | 
אתר משרד הבריאות (צילום יחצ)
מבוכה למשרד הבריאות. פרצה באתר הרשמי של הגוף הובילה לכך שלא-מחוסנים הצליחו להנפיק בימים האחרונים תו ירוק באמצעות אתר המשרד, כאשר הדבר דווח לפני כמה ימים ברוטר ונמשך אמש (שלישי) עם דיווחים חדשים. 
הפרצה המדוברת הופצה בין היתר בקבוצות וואטסאפ רבות ויש מי שהצליחו להנפיק את התעודה חרף העובדה שאינם זכאים לה. החשש הוא שכמות גדולה של אנשים הצליחה להנפיק את התו ולקבל פטור מבדיקות. 
 
במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה הבהירו: "עם אישור מתווה התיירות בתחילת החודש, הוחלט לאפשר לישראלים שחלו או חוסנו בחו"ל בעבר להנפיק תו ירוק שיהיה תקף למשך חודש בלבד, עד אשר יסדירו את הרישום מול קופת החולים. לאור ריבוי מקרים של שימוש לרעה תוך ביצוע מעשה פלילי לשם זיוף 'תו ירוק', תבוטל אפשרות הנפקה זו".
"ישראלים שחלו או חוסנו בחו"ל בעבר, לא יוכלו מעתה לצאת מבידוד או לקבל תו ירוק, אלא רק לאחר שיסדירו את נושא הרישום מול קופת החולים או מוקד קול הבריאות (מחלימים ומחוסנים בחו"ל חסרי קופת חולים בלבד)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה