דיגיטל וטק

AIRBNB תפצה את משכירי הדירות באתר ב-250 מיליון דולר

פלטפורמת השכרת הדירות העמידה קרן שתפצה את המארחים והשוכרים שחוו גל ביטולים בשל המשבר. קרן פיצויים מיוחדת תינתן למארחים מצטיינים לסיוע בהוצאות בתקופה זו 
מערכת אייס |  1
Airbnb, קורונה (צילום pixabay)
פלטפורמת השכרת הדירות AIR BNB הודיעה כי תעמיד לרשום משכירי הדירות אשר דירותיהם עומדות ריקות או סובלות מביטולים, קרן סיוע בסך 250 מיליון דולר. הקרן תסייע לבעלי דירות שעסקיהם נפגעו החל מה-14 למרץ ועד לסוף מאי.
על פי הודעת החברה, בהתאם למדיניות הביטולים שהגדיר כל מארח מראש, הוא ישולם 25% מהסכום שהיה מקבל על פי המדיניות אותה הגדיר. הפיצויים יחולו רטרואקטיבית על ביטולים החל מהיום בו ארגון הבריאות העולמי הכריז על הקורונה כעל מגיפה עולמית, כלומר ה-14 במרץ, ועבור מארחים ממדינות בהן התפרצה המגיפה קודם לכן, דוגמת סין ואיטליה, הפיצויים יחולו מתחילת פברואר. 
בנוסף, אורחים אשר הזמינו חופשות דרך הפלטפורמה עבור תאריכים אלו יזכו להחזר כספי מלא על ביטול החופשה. כחלק מסל התמריצים של החברה, המנסה לשמור על רלוונטיות בתקופה זו, AIRBNB הקימה קרן ייעודית למארחים מצטיינים באתר על פי דירוגי גולשים אשר מומנה כולה מכספם של מנהלי החברה והעובדים בה. הקרן תממן לאותם מארחים מענק ללא החזר בסך 5,000 דולר על מנת לסייע בהוצאות אחזקת הנכס בתקופה זו, לרבות משכנתא, ארנונה והוצאות תחזוקה. 
באחרונה הודיעה החברה כי בכוונתה להקפיא את גיוסיה ולעצור לפי שעה את קמפיין השיווק שלה בשל השפעות המגיפה. המייסדים לא ימשכו שכר, וקיצוץ של 50% לחצי השנה הקרובה יחול על שדרת מנהליה הבכירים. לעובדי החברה נמסר מבעוד מועד כי לא יחולקו בונוסים על השנה הקרובה. 
בינואר התפרסם ב"וול סטריט ג'ורנל" כי אייר בי אנד בי הפסידה 322 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2019 לעומת רווח של 200 מיליון דולר ב-2018. בשלב זה קשה לעמוד על הפסדי החברה כתוצאה מהמשבר הנוכחי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטורף (ל"ת)
    ניר 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור