דיגיטל וטק
מטא בעדכון חדש לפייסבוק: זה השינוי שתחוו ברשת הפופולרית
פייסבוק הודיעה על מספר שינויים שבוצעו בעדכון האחרון של הרשת החברתית, שתתבסס החל מעתה יותר על סרטונים, אולם עושה רושם ששינוי זה רק הפך את השימוש בפייסבוק ליותר מסובך והיא נראית כגרסה מבוגרת יותר של טיקטוק
כשפייסבוק נוסדה בשנת 2007 היה ברור מה המטרה שלשמה מארק צוקרברג הקים אותה, עם השנים הפיצ'רים השתכללו, ולחברת האם מטא נוספה אפליקציה חדשה- אינסטגרם אשר בעזרתה היה אפשרי לשחף בקלות תמונות מחיי היומיום. אולם עם כניסתה של הרשת החברתית הסינית טיקטוק, יחסי הכוחות השתנו. העדכון החדש שנכנס לפייסבוק הופך אותה לרשת אשר דומה יותר לרשת הסרטונים הקצרים הסינית.
זה קרה לאחר שמטא הכריזה על שינוי לאלגוריתם של ה-reels, אולם עושה רושם שבמקום לעשות את החיים לקלים יותר, מטא רק סיבכה את השימוש בפייסבוק בכך שהפכה אותה לגרסה מבוגרת יותר של טיקטוק. זאת משום שכיום האלגוריתם מזהה תכנים אשר מתאימים לכם ולא בהכרח תכנים של קרובים אליכם.
בנוסף, פייסבוק תציג גם 50% יותר סרטונים ממה שהיה מוצג עד כה באותו היום. פייסבוק גם צירפה אל סרטונים אלה סימון קטן של בועה, אשר מאפשרת לכם לראות האם אחד מהחברים שלכם סימן לייק לאותו סרטון, ללא ספק דבר אשר היה אפשר לוותר עליו. בחברה טענו כי שינוי זה הוא חלק מהשינויים על מנת לחזור לעולם הישן של פייסבוק, כאשר חלק מהחוויה הייתה לראות לייקים של חברים.
עוד ב-
לפי דו"ח הרווחים האחרון של החברה, חלה עלייה של 20% בצפייה בוידאו בפייסבוק. כזכור ביוני האחרון הודיעה החברה כי המגבלה על סרטוני הרילס תבוטל, והיא תצטרף לכלל הסרטונים הקיימים בחשבונות המשתמשים, דבר אשר מחק עוד יותר מהאופי הישן של הרשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



