דיגיטל וטק
צוקרברג מהמר בענק: מי שלא ירכיב משקפי AI יישאר מאחור?
מנכ"ל מטא ממשיך לדחוף את החזון של משקפי הבינה המלאכותית, ולא זונח גם את עולם המטאוורס, למרות הפסדים של עשרות מיליארדים. לדבריו, המשקפיים יהיו הכלי שיקבע את היתרון האישי בעידן החדש. הם בלעדיהם תישארו מאחור?
מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, טוען כי משקפי בינה מלאכותית יהפכו לצורת האינטראקציה המרכזית עם טכנולוגיית AI, ומי שלא ישתמש בהם, ימצא עצמו בנחיתות מהותית. הדברים נאמרו בשיחת המשקיעים של החברה בעקבות פרסום דוחות הרבעון השני, והם מהדהדים פוסט שפרסם מוקדם יותר על חזונו ל"סופר-אינטליגנציה אישית".
"משקפיים יאפשרו לבינה מלאכותית לראות מה שאתה רואה, לשמוע מה שאתה שומע ולתקשר איתך ישירות", הסביר צוקרברג. לדבריו, הוספת תצוגה תהפוך את המוצר לכלי יומיומי מהותי, כמו בדגם ה-Orion שעתיד לצאת.
מטא כבר משווקת משקפיים חכמים תחת מותגי Ray-Ban ו-Oakley, שמאפשרים צילום, האזנה למוזיקה, ושאילת שאלות ל-Meta AI על הסביבה. לדברי חברת EssilorLuxottica, מכירות משקפי Ray-Ban Meta שילשו את עצמן בתוך שנה, אך צוקרברג רואה בכך רק התחלה.
עוד ב-
לדבריו, משקפיים הם הכלי המושלם לשלב בין עולמות פיזיים ודיגיטליים – ולכן הם מהווים מפתח גם לחזון ה-Metaverse של מטא. אף שהשקעות ענק של החברה בתחום, דרך חטיבת Reality Labs, הניבו הפסדים של עשרות מיליארדי דולרים מאז 2020, צוקרברג מתעקש שמדובר בהימור הכרחי על עתיד המחשוב האישי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



