דיגיטל וטק
אנבידיה מאחדת כוחות עם החברה הישראלית: הפתרון המהפכני נחשף
חברת 'ארבה רובוטיקס" מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם אנבידיה למיפוי נתיב לנהיגה בשילוב רדאר ובינה מלאכותית. הפתרון הטכנולוגי יאפשר תחבורה בטוחה וחכמה יותר על בסיס טכנולוגיית הרדאר של חברת ארבה
חברת 'ארבה רובוטיקס' (Arbe), מובילה עולמית בפתרונות הדור הבא של הרדאר, מודיעה על שיתוף פעולה עם אנבידיה, הספקית הגדולה של מיקרו שבבים המשמשים לשלל מכשירים טכנולוגיים. אותו מהלך אסטרטגי נועד לשפר את מיפוי הנתיב הפנוי ויכולות מבוססות הבינה המלאכותית, שיסייעו לסלול את הדרך לבטיחות ואוטונומיה של תעשיית הרכב.
שילוב הרדאר של חברת ארבה ופלטפורמת המחשוב לרכב של אנבידיה, המכונה 'NVIDIA DRIVE AGX, מאפשר עיבוד מהיר וחזק של בינה מלאכותית המשפרת את מיפוי הנתיב הפנוי לנהיגה.
(בתמונה: הדמיית רכב. באדיבות חברת ארבה רובוטיקס)
שילוב זה יאפשר נהיגה "ללא ידיים" ויישומי בטיחות בזמן אמת. הטכנולוגיות המשולבות מגדירות מחדש את קבלת ההחלטות האוטונומית של הרכב וסוללות את הדרך לפתרונות תחבורה בטוחים וחכמים יותר. לטענת חברת ארבה, ההכרזה יוצאת לקראת תערוכת CES 2025 שנערכת השבוע בלאס וגאס, ובה היא משיקה את הפתרון המשולב.
החידוש המרכזי של חברת ארבה, מתמקד בעיבוד המופעל באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית של ענן נקודות צפוף במיוחד וזאת ברזולוציה גבוהה. רדאר ההדמיה של ארבה מבוסס על מערך של 48 ערוצי שידור ו-48 ערוצי קליטה ותומך בעשרות אלפי זיהויים לכל פריים.
הרדאר מציע רזולוציה גבוהה במיוחד המאפשרת זיהוי מדויק של אובייקטים בסביבה עירונית ובכבישים מהירים בתנאי סביבה מאתגרים. טכנולוגיה זו משפרת באופן משמעותי את יכולת הזיהוי של מכשולים קטנים, את ההתמודדות עם מורכבות עירונית ואת הביצועים במזג אוויר קשה, ללא התראות שווא. הפתרון מיועד עבור מערכות תמיכה בנהג (ADAS) ורכבים אוטונומיים.
בנוסף, הפתרון מספק דאטה באיכות גבוהה לשילוב מיטבי עם מצלמות וחיישנים אחרים. במסגרת התערוכה, חברת ארבה תציג מספר הדגמות שונות; שיתוף הפעולה עם אנבידיה לעיבוד מתקדם, המעבד בעל הביצועים הגבוהים של אנבידיה המותאם ליכולות מבוססות בינה מלאכותית ואף רדאר הדמיה שמציע מעקב, סיווג אובייקטים, לוקליזציה ומיפוי של הרכב.
עוד ב-
קובי מרנקו, מנכ"ל חברת ארבה, מסר: "ארבה פועלת להגדיר מחדש את תחום בטיחות הרכב עם פתרונות הדור הבא של הרדאר שמספקים מידע מדויק ומפורט על סביבת הרכב במהלך הנסיעה, ומאפשרים אינטגרציה חלקה עם מצלמות וחיישנים נוספים ברכב. בהדגמות החיות ב-CES 2025, נציג את הדרך שבה הטכנולוגיה שלנו מקדמת את החזון של נהיגה בטוחה ללא תאונות דרכים ובסופו של דבר, של הרכב האוטונומי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה