דיגיטל וטק

iOS 18 זמינה היום לכולם: מה חדש בעדכון לאייפון?

אפל משחררת היום את iOS 18 לציבור עם שורה של תכונות חדשות שישדרגו את חוויית השימוש באייפון, החל ממסך הבית, דרך הדפדפן, אפליקציית התמונות, ועוד. זה השדרוג שחיכיתם לו? כל החידושים והפרטים
רפאל בן זקרי |  4
iOS 18 (צילום אפל)
מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, iOS 18, זמינה החל מהיום ב-20:00 לאחר שלושה חודשי בדיקות בטא. העדכון, שיהיה זמין להורדה במכשירי אייפון XS ומעלה, יביא עימו מגוון תכונות חדשות ומשמעותיות, שישדרגו את חוויית השימוש שלכם באייפון.
iOS 18 תאפשר למשתמשים להתאים אישית את מסך הבית שלהם, כולל מיקום האייקונים בכל מקום ברשת המסך ואפשרויות חדשות לעיצוב כמו "Dark" ו-"Tinted". בנוסף, ניתן יהיה להגדיל אייקונים ולהסיר את שמות האפליקציות מתחתם. מרכז הבקרה עבר עיצוב מחדש, והוא כעת ניתן להתאמה אישית יותר, עם אפשרות לסידור מחדש והוספת פקדים נוספים מהגלריה החדשה.
גם אפליקציית ה"הודעות" קיבלה שדרוג משמעותי, כולל היכולת להשתמש בכל אמוג'י כתשובת Tapback, הוספת אפקטים לטקסט, אפשרות לעיצוב כמו הדגשה וקו תחתון, תזמון שליחת הודעות, ותמיכה ב-RCS לשיפור התקשורת עם מכשירי אנדרואיד. אפליקציית התמונות עברה גם היא עיצוב מחדש משמעותי, עם הסרת כרטיסיות לטובת תצוגה מרוכזת אחת.
תכונה חדשה נוספת ב-iOS 18 תאפשר לכם לנעול כל אפליקציה באמצעות זיהוי פנים או מגע (Face ID/Touch ID) או סיסמת המכשיר, כמו כן תוכלו להסתיר אפליקציות בתיקיה נעולה, ובנוסף, תוכלו להשתמש באפליקציה החדשה לניהול סיסמאות המשלבת תכונות שהיו זמינות קודם לכן ב-iCloud Keychain.
דפדפן הספארי עבר גם הוא שדרוג, כאשר תכונת "Distraction Control" בדפדפן תאפשר לכם להסתיר אלמנטים מסוימים באתרי אינטרנט כמו טפסי הרשמה לניוזלטרים והודעות על Cookies, אך אינה משמשת כחוסם פרסומות. גם Game Mode, שהוצג לראשונה במק, זמין כעת גם באייפון ומשפר את ביצועי המשחק על ידי צמצום פעילות הרקע, הפחתת השהיית השמע והגברת הרגישות של בקרי המשחק האלחוטיים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עדכנתי שום דבר מעניין!!! (ל"ת)
    רפאל 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יש עדכון של 17.7 ולא IOS 18 ?????? 0 0 הגב
    Zohar 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עדכון של 17.7 ולא IOS 18 ?????? 0 0 הגב
    סגור
  • יש למטה 18 בתחתית המסך שם (ל"ת)
    אסי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין חדש (ל"ת)
    חיים 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור