דיגיטל וטק

לראשונה בישראל: בינה מלאכותית בשירות מערכת החינוך. האם הניסוי יעבוד?

שנת הלימודים של 2024 מסמנת מעבר אל עידן העתיד עם חזרתה של הלמידה ההיברידית לחיינו והצורך לשלב שיטות לימוד שמתכתבות עם ההתקדמות הטכנולוגית
דוד זולדן | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
שנת הלימודים בפתח והטכנולוגיה מאתגרת גם את מערכת החינוך של 2024. שנת הלימודים של 2024 מסמנת מעבר אל עידן העתיד עם חזרתה של הלמידה ההיברידית לחיינו והצורך לשלב שיטות לימוד שמתכתבות עם ההתקדמות הטכנולוגית. כתבת החינוך של i24NEWS מעין וילצ'יק-שגב, בדקה איך המערכת מתמודדת עם החידושים.
פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים ובזמן שדנים כאן על השאלה "האם יהיו לימודים", יש גם את הסוגיה של "מה הם יכילו?" כתבת החינוך של i24NEWS מעין וילצ'יק-שגב בדקה ב"מהדורה המרכזית" עם מירי מיכאלי איך מערכת החינוך מתמודדת עם בינה מלאכותית: איך מנצלים את יתרונות הכלי ומתמודדים עם הסכנות? למרות שהתלמידים כבר משתמשים בה, בינתיים אין ממש מדיניות רשמית של משרד החינוך בנושא.
ובתוך כך נעדכן על בשורה לאנשי החינוך שיסכימו לעבור לעבוד בעוטף: מענק על סך שלושים אלף שקלים יינתן לאנשי חינוך שיעבדו בעוטף בנה הקרובה בשליש משרה לפחות, כך הודיעו משרד החינוך, מנהלת תקומה והממונה על השכר במשרד האוצר. למענה יהיו זכאים עובדי הוראה במקצועות מתמטיקה, אנגלית, מחשבים, פיסיקה, ביולוגיה, כימיה, ומקצועות טכנולוגיים. כמו כן, יהיו זכאים אליו גננות, יועצים חינוכיים, ומטפלים פרא רפואיים כמו קלינאי תקשורת ומרפאים בעיסוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה