דיגיטל וטק

חובה להכיר: שבעה פיצ'רים נסתרים ושימושיים בטלפון שלכם

אפליקציות גוגל המוכרות מסתירות בתוכן כלים חבויים שיכולים לשפר את הפרודוקטיביות שלכם בצורה משמעותית. הכירו שבע תכונות מפתיעות שיכולות להפוך את השימוש שלכם בטלפון ליעיל ומתקדם יותר. מהמרת קבצי PDF ועד התאמת מסעדות לתזונה – הנה כל מה שאתם חייבים להכיר
רפאל בן זקרי |  1
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)
אנחנו רגילים להשתמש באפליקציות של גוגל כמו Gmail, Google Drive ו-Google Maps כמעט מדי יום, אך לא כולם מכירים את כל הכלים החבויים שהן מציעות, שיכולות לשפר את היעילות והפרודוקטיביות שלנו באופן משמעותי. הנה שבע מהתכונות האלו שיכולות להפתיע אתכם ולשדרג את החוויה שלכם בשימוש בטלפון.
1. המרת קבצי PDF ותמונות למסמכי Google Docs הניתנים לעריכה:
מצאתם את עצמכם צריכים לערוך תוכן מקובץ PDF או תמונה? Google Drive מאפשר להמיר אותם לקבצי Google Docs הניתנים לעריכה. פשוט העלו את הקובץ ל-Google Drive, לחצו עליו עם הכפתור הימני ובחרו "פתח באמצעות" > "Google Docs". שימו לב, הפונקציה זמינה רק באפליקציית הדסקטופ ומתאימה לקבצי JPEG, GIF ו-PNG בגודל של עד 2MB.
2. הוספת אזור זמן נוסף ב-Google Calendar: 
מנסים לתאם פגישה עם שותפים מעבר לים? Google Calendar מאפשר להוסיף אזור זמן נוסף כדי למנוע בלבול בזמנים. ניתן להפעיל את האפשרות באפליקציית הדסקטופ על ידי מעבר ל-"הגדרות" > "אזור זמן" ובחירת "הצג אזור זמן משני".
3. קבלת סדר יום יומי ל-Google Calendar ישירות לאימייל:
קמים בבוקר ולא בטוחים מה מחכה לכם היום? Google Calendar יכול לשלוח לכם כל בוקר את סדר היום ישירות לאימייל. כדי להפעיל את האפשרות, היכנסו ל-Google Calendar, לחצו על שלוש הנקודות לצד לוח השנה הרלוונטי ובחרו "הגדרות ושיתוף" > "הודעות אחרות" > "סדר יום יומי".
4. הקלדה קולית ב-Google Docs וב-Google Slides:
נמצאים באמצע עבודה ואין לכם זמן להקליד? Google Docs ו-Slides מאפשרות להקליד בעזרת הקול בלבד. כדי להפעיל את הפונקציה בגרסת הדסקטופ של Google Chrome, Microsoft Edge או Safari, עברו ל-"כלים" > "הקלדת קול". ב-Google Slides, גשו ל-"כלים" > "הכתבת הערות דובר".
5. שימוש בקיצורי מקלדת ב-Gmail: נמאס לכם מבזבוז זמן על מיילים?
Gmail מאפשר להשתמש בקיצורי מקלדת לחיסכון בזמן. כדי להפעיל את הפונקציה, היכנסו ל-"הגדרות" > "הצג את כל ההגדרות" > "הפעלת קיצורי מקלדת". לחיצה על מקש "?" תחשוף את כל קיצורי המקלדת הזמינים.
6. התנתקות מרחוק מחשבון Google:
חוששים לגבי אבטחת החשבון שלכם? גוגל מאפשרת לבדוק באילו מכשירים אתם מחוברים ולהתנתק מרחוק ממכשירים שאינכם משתמשים בהם עוד. לשם כך, התחברו לחשבונכם בדפדפן, לחצו על תמונת הפרופיל שלכם, ואז על "נהל את חשבון Google שלך" > "אבטחה" > "נהל את כל המכשירים", ובחרו במכשיר שממנו תרצו להתנתק.
7. מציאת מסעדות שמתאימות להעדפות תזונתיות ב-Google Maps:
מחפשים מסעדה שמתאימה להעדפות התזונתיות שלכם? Google Maps מאפשרת להגדיר העדפות כמו כשר, טבעוני, או ללא גלוטן, ולהציג רק מסעדות שתואמות לאותן העדפות. כדי להפעיל את הפונקציה, היכנסו באפליקציה ל-"הגדרות" > "נהל את ההעדפות שלך" > "תזונה".
התכונות הנסתרות הללו באפליקציות של גוגל יכולות לשדרג את הפרודוקטיביות שלכם ולחסוך לכם זמן יקר. היכרות עם הפונקציות המתקדמות האלו תאפשר לכם להפיק את המירב מהכלים של גוגל ולהפוך את השימוש בהם לחוויה יעילה יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת... איזה קשקושים (ל"ת)
    דודס 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור