דיגיטל וטק

גרוק 2: אילון מאסק נכנס לשוק חדש - בלי פילטרים

אילון מאסק נכנס לשוק מנועי הבינה המלאכותית. מה מייחד אותו מהמתחרות האחרות שיש כיום בשוק?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק הציג גרסה מחודשת של מנוע הבינה המלאכותית שלו xAI , שנקראת גרוק 2 (Grok 2). הגרסה יצאה רק אתמול וכבר סחפה תגובות רבות. הייחוד של הפלטפורמה של מאסק לעומת המתחרות, אין בה פילטרים ואפשר ליצור כמעט כל דבר שעולה בדמיון. המערכת מקבלת הוראות כתובות בצורה הדומה לפלטפורמות שכבר קיימות בשוק.
בנוסף, בניגוד למקובל במודלים אחרים, מנוע הבינה המלאכותית של מאסק לא מונע מהמשתמשים לייצר מתמונות ודמויות המוגנות בזכויות יוצרים. יש גולשים שכבר שיתפו תמונות של דמויות מוכרות, לדוגמא גולש אחד העלה תמונה של מיקי מאוד וסופר מריו מעשנים סיגר. אפשרות זו במנוע ה- AI של מאסק עלולה לפתוח אותו לתביעות.

צילום: X/@zavtracast
מאז הצגת הגרסה החדשה של גרוק 2 (Grok 2) רשת  X הוצפה בתמונות גרפיות ואלימות. לדוגמא: תמונה אחת שיוצרה בגרוק 2 (Grok 2) מציגה את המתמודדים לנשיאות דונלד טראמפ וקמלה האריס מטיסים מטוס בדרכו להתרסק במגדלי התאומים הבוערים.
 

מאסק השיק את גרוק 2 (Grok 2) כחלק מחברת xAI בנובמבר 2023 כמתחרה למנועי בינה מלאכותית פופולריים כמו  ChatGPT . מאסק פרסם את המנוע החדש שיצר כאחד שחותר לאמת המקסימלית שיכול לספק מידע שמנועים אחרים לא נותנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה