דיגיטל וטק

פרארי מאמצת את הקריפטו: זה המהלך החדש של החברה באירופה

פרארי מפתיעה שוב עם מהלך חדש ומסקרן בזירת הקריפטו, שמכניס את תשלומי הקריפטו לסוכנויות באירופה. מה תהיה ההשפעה על השוק והלקוחות, ואיך פרארי מתכננת לשנות את חוקי המשחק בשוק?
רפאל בן זקרי | 
פרארי וקריפטו (צילום shutterstock)
יצרנית רכבי היוקרה האיטלקית, פרארי, הודיעה על הרחבת מערכת התשלומים בקריפטו לסוכנויות שלה באירופה החל מסוף יולי. החברה מתכננת להוסיף אפשרויות תשלום בקריפטו גם במדינות נוספות ברשת הסוכנויות הגלובלית שלה, שבהן מטבעות דיגיטליים מוכרים חוקית, עד סוף 2024.
במסיבת עיתונאים רשמית, פרארי ציינה כי תשתמש בפתרונות מחברות פעילות בתחום התשלומים בקריפטו כדי להבטיח את בטיחות העסקאות. פתרונות אלו יאפשרו לסוכנויות לקבל תשלומים מבלי לטפל ישירות בנכסים הדיגיטליים, כאשר הם יומרו מיד למטבע רגיל. בנוסף, הפתרונות יסייעו באימות מקורות הכספים ובהגנה על העסקאות מפני תנודתיות מחירים הקשורה לשערי החליפין.
ההתרחבות לאירופה מגיעה לאחר השקת מערכת התשלומים בקריפטו של פרארי בארה"ב באוקטובר 2023, בשיתוף פעולה עם ספק התשלומים הדיגיטליים BitPay. "עד כה, רוב סוכנויות פרארי באירופה כבר אימצו או נמצאות בתהליך של אימוץ מערכת התשלומים החדשה שמתווספת לאלו המסורתיות," נמסר בהודעת החברה.
מנהל המסחר והשיווק של פרארי, אנריקו גליירה, ציין בהצהרה לרויטרס כי המהלך נועד למשוך משקיעים צעירים שצברו עושר דרך מטבעות קריפטוגרפיים, והוסיף כי זה יאפשר לחברת הרכב היוקרתית לפנות לאנשים שאינם לקוחות קיימים אך עשויים לרכוש פרארי בעתיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה