דיגיטל וטק

התשובה של אמזון ל-ChatGPT: נחשף הפיתוח החדש של החברה

ענקית המסחר האלקטרוני מפתחת צ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית שנועד להתחרות ב-ChatGPT של OpenAI. הצ'אטבוט, שישתמש במודל בינה מלאכותית מתקדם של אמזון יביא עימו מגוון אפשרויות מתקדמות לטובת המשתמשים
רפאל בן זקרי | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
ענקית המסחר האלקטרוני אמזון, שהובילה את מהפכת הקניות באינטרנט, מצטרפת כעת למהפכת הבינה המלאכותית עם כלי סודי משלה, שיתחרה בצ'אטבוט המוביל ChatGPT.
לפי דיווח של Business Insider, אמזון מפתחת צ'אטבוט בשם "Metis" במטרה להתחרות ב-ChatGPT של OpenAI. הצ'אטבוט יהיה נגיש דרך דפדפן האינטרנט וישתמש באחד ממודלי הבינה המלאכותית הפנימיים של החברה, אולימפוס, הנחשב לחזק יותר מהמודל טיטאן ששחררה החברה לציבור.
Metis יוכל לייצר תשובות טקסטואליות וגם תמונות, לספק קישורי מקור ולהציע שאלות המשך. אמזון מתכוונת להשתמש בשיטת RAG, המאפשרת לצ'אטבוט להתייחס לידע שמעבר לנתוני האימון המקוריים שלו ולספק תשובות מעודכנות יותר. בנוסף, Metis מתוכנן להיות סוכן AI שיוכל לבצע משימות כמו הדלקת אורות בבית חכם או הזמנת טיסות.
בעוד שאמזון לא חדשה בתחום הבינה המלאכותית, היא מפגרת בתחרות מול כלי בינה מלאכותית של יריבותיה, כולל מיקרוסופט וגוגל. הגרסה המתקדמת של העוזרת הווירטואלית שלה, אלכסה, עדיין לא מוכנה לשוק. העוזרת הקולית המתחרה, סירי, קיבלה רק לאחרונה שדרוג מבוסס בינה מלאכותית המקנה לה יכולות מתקדמות יותר.
מנכ"ל אמזון, אנדי ג'אסי, כתב במכתבו השנתי לבעלי המניות כי "בינה מלאכותית יוצרת עשויה להיות השינוי הטכנולוגי הגדול ביותר מאז הענן, ואולי מאז האינטרנט". ג'אסי הביע אופטימיות כי חלק ניכר מהטרנספורמציה של הבינה המלאכותית יבוסס על שירותי הענן של אמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה