דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג לאפליקציה: זה מה שתוכלו לעשות מעכשיו

בוואטסאפ הודיעו: "כדי להמשיך ולחבר את הקהילות, אנחנו מציגים דרך חדשה שנועדה לעזור לאנשים לארגן את האירועים שלהם ב-WhatsApp, וגם פיצ'ר חדש שמארגן את התשובות בקבוצת הכרזות, כדי שהחברים יוכלו להשיב לעדכונים חשובים מהמנהלים"
מערכת ice |  4
וואטסאפ (צילום shutterstock)
מאז השקת הפיצ'ר 'קהילות', בוואטסאפ שמחו לראות שאנשים עם תחומי עניין משותפים, למשל בנושא שכונות, מוסדות חינוך, תחביבים ועוד, משתמשים בפיצ'ר כדי לוודא שקבוצות שקשורות זו לזו נשארות מחוברות ומאורגנות.
על כן, בוואטסאפ הודיעו: "כדי להמשיך ולחבר את הקהילות, אנחנו מציגים דרך חדשה שנועדה לעזור לאנשים לארגן את האירועים שלהם ב-WhatsApp, וגם פיצ'ר חדש שמארגן את התשובות בקבוצת הכרזות, כדי שהחברים יוכלו להשיב לעדכונים חשובים מהמנהלים".
 
באמצעות הפיצ'ר 'אירועים', עכשיו קל יותר לאנשים לתכנן מפגשים ישירות ב-WhatsApp, בין אם מדובר בקביעת ישיבה וירטואלית או בארוחת ערב לכבוד יום הולדת. כל אחד יכול ליצור אירוע והאחרים בקבוצה יכולים להגיב, כך שכל חברי הקבוצה ידעו מי מצטרף. גם אורחים יכולים למצוא את האירוע בדף פרטי הקבוצה. המשתתפים יקבלו התראה אוטומטית לקראת האירוע. הפיצ'ר 'אירועים' יוצג קודם בקבוצות שמשויכות אל קהילה, ופריסתו לכל הקבוצות תבוצע בהדרגה בחודשים הקרובים.
עוד הוסבר: "אנחנו מציגים גם את היכולת להוסיף תגובות בקבוצת הכרזות, כך שתהיה למנהלים אפשרות לשמוע מהחברים בקבוצות ובמקביל לוודא שהקבוצות האלה ימשיכו להיות מקום שבו קל להתעדכן במה שקורה בקהילה. התגובות מקובצות יחד וממוזערות כך שתוכלו לראות מה אחרים אמרו בהקשר לנושא, וההתראות מושתקות אצל כולם. בחודשים הקרובים, אנחנו נמשיך בפריסת הפיצ'רים החדשים לקהילות ולקבוצות כדי לאפשר לאנשים להשתמש בכלים נוספים שיעזרו לארגן את החיים ב-WhatsApp. נשתף עוד על כך כאן וישירות בערוץ WhatsApp שלנו באפליקציה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Watsap
    אליאן 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השינוי הכי מבוקש לטעמי הוא האפשרות לתקן/להוסיף לאחר שהנודעה נשלחה.
    סגור
  • 3.
    יש באג רציני - וואטסאפ באייפון
    שלום 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר עדכון גרסה אחרונה- ברגע שעושים ניקוי צאט ויוצאים הוואטסאפ נופל וכל המחיקה של הצ׳אט חוזרת
    סגור
  • 2.
    23ש.ג.ר
    וואוו 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לעדכן אני אתעדכן כבר בוואטסאפ??
    סגור
  • 1.
    ממש נחוץ: להוסיף אפשרות עריכה והעתקה לסקר (ל"ת)
    אורלי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור