דיגיטל וטק

אייפון 16 נחשף לפני ההשקה: כך ייראו המכשירים החדשים של אפל

עוד קצת יותר מארבעה חודשים אפל תשיק את האייפון 16 החדש, וכבר עכשיו רצות שמועות ודיווחים על השינויים שתעשה אפל במכשירים החדשים. מהשיפור במצלמה ובחיי הסוללה, דרך הגודל ועד הכניסה של הבינה המלאכותית. כל מה שאתם צריכים לדעת
מערכת ice |  6
אייפון 15 (צילום shutterstock)
עוד קצת יותר מארבעה חודשים אפל תשיק את האייפון 16 החדש, כאשר החברה תקיים את אירוע ההכרזה המסורתי בחודש ספטמבר שם תחשוף באופן רשמי את האייפון החדש. אלא שעד אז יש הרבה זמן, ובתקופה האחרונה ישנן לא מעט שמועות על איך ייראה המכשיר החדש.
לכן, עשינו לכם קצת סדר בשמועות. משתמש בטוויטר בשם סוני דיקסון חדשף השבוע תמונות חדשות של האייפון 16, שם נחשפו מספר פרטים מסקרנים במיוחד על האייפון החדש של אפל, בראשם הגודל של האייפון 16 פרו ופרו מקס, שיהיו גדולים יותר מאשר האייפון 15 בגרסה המקבילה.
 
האייפון 16 פרו יכלול צג בגודל 6.3 אינץ' (בניגוד ל-6.1 אינץ' של ה-15 פרו) וגרסת הפרו מקס יכלול צג בגודל 6.9 אינץ' (בניגוד ל-6.7 אינץ' של ה-15 פרו מקס). גם המצלמות יעברו שינוי, כאשר העדשות יהפכו לאנכיות, בניגוד לדגמים הנוכחיים, בהם העדשות אלכסוניות.
בדיווח נוסף נטען כי באייפון 16 יהיה כפתור צילום חדש, שיהיה ממוקם בצד ימין של הטלפונים. כך תוכלו להחליק שמאלה וימינה על משטח כפתור הצילום כדי לעשות זום אין וזום אאוט. כמו כן, באמצעות לחיצה חזקה על הכפתור יוכלו המשתמשים לפקס טוב יותר את התמונה.
על פי דיווחים נוספים, בחלק מהדגמים של האייפון 16 תהיה קיבולת סוללה גדולה יותר, עם גידול של 6.3%. נוסף על כך, השינוי המשמעותי ביותר עשוי להיות עם כניסתה של הבינה המלאכותית לאייפון. על פי דיווחים, אפל בונה מערכת בינה מלאכותית משלה שעדיין לא נחשפה, זאת על רקע התחרות מול המתחרות שעוקפות אותה בנושא הזה, אלא שעדיין לא ברור כיצד תופעל המערכת ומה יהיה מיוחד בה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דגם חדש
    א 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגיע לארץ ונראה.
    סגור
  • 5.
    זה עדין מעניין מישהו איך יראה הטלפון הבא?
    סבבה 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתחלס זה כבר לא מעניין כי במקום באמת לחדש משהו רק משנים עיצוב שגם ככה לא נותן כלום כי רובם שמים קייס מגן הגיע הזמן לחידושים ולא לעיצובים
    סגור
  • 4.
    אוי איכ הרבו את כל מה שמאפיין את האייפון
    חח 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המצלמה את השקע טעינה, מה שהופך אותו למותג
    סגור
  • 3.
    לשים פס
    פס 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שים פס על אייפון כמו שביידן שם פס עלינו .. לאמץ.. לקנות רק סמסונג
    סגור
  • 2.
    עוד קצת יותר? ב ר ו ר (ל"ת)
    רק ככה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ואיי איזה יופי מכשיר מלבני... איזה חידוש. (ל"ת)
    לבנת חבלה 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור