דיגיטל וטק

ההימור הבא של אפל: זו המדינה אותה סימנה ענקית הטכנולוגיה

מנכ"ל אפל, טים קוק, חשף כי החברה סימנה את הודו כייעד העיקרי שלה מבחינת ייצור סמארטפונים, וכן מבחינת מכירות.  "יש הרבה אנשים שם שעברו למעמד הביניים (מהמעמד הנמוך), קיימת שם אוכלוסייה עצומה שמוכנה להשקיע יותר בסמארטפונים מתקדמים. אני מרגיש שהודו נמצאת בנקודת מפנה", אמר
מערכת ice |  2
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
ההימור הבא של אפל נחשף? ובכן, התשובה היא חד משמעית כן. זה לא סוד כי אפל מעוניינת להחליף את הקשרים עם סין במי שמסתמנת להיות אחת המעצמות הבאות: הודו. גם מנכ"ל אפל, טים קוק, ציין: "יש הרבה אנשים שם שעברו למעמד הביניים (מהמעמד הנמוך), קיימת שם אוכלוסייה עצומה שמוכנה להשקיע יותר בסמארטפונים מתקדמים. אני מרגיש שהודו נמצאת בנקודת מפנה, וזה נהדר שאנו מתמקדים בה".
כמו כן, אפל בשנים האחרונות הגדילה את הייצור שלה בהודו. כעת, 14% מהמכשירים (1 מכל 7) מיוצרים בה, ע"פ דיווח של בלומברג. בשנה שעברה, שר בממשלת הודו אפל אמר שענקית הטכנולוגיה מעוניינת להגביר את ייצור המכשירים שלה במדינה כך שלבסוף היא תייצר בה כ-25% מהמכשירים.
 
חשוב לציין כי אפל לא מעוניינת לנתק את הקשרים שלה עם סין, אלא רק לגוון את מלאי האספקה שלה כך שלא יהיו תלויים במדינה אחת. כך למשל, במהלך מגפת הקורונה ב-2020, החברה נכנסה לקושי בייצור משום שסין נסגרה הרמטית למשך תקופה ארוכה, ואילו בהודו ההגבלות היו מחמירות פחות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סין לא צריכה את אפל (ל"ת)
    מריו 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפל
    רו 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכמים ,וטיפשים עד עכשיו ,לייצר את כול הטלפונים במדינה אחת ועוד מדינה כמו סין, זה פשוט טירוף ,אני גם לעודד את הודו כמדינה יצרנית
    סגור