דיגיטל וטק

ההייטק הישראלי מציין פורים - ברגשות מעורבים: "בייחוד בתקופה זו"

בצל המלחמה, חברות רבות ניצלו את ההזדמנות בחגיגת פורים צנועה בשילוב עם תרומה לקהילה-ובמיוחד, לחיילים ולמשפחות המפונים. ב-Fireberry הוחלט לציין את החג על ידי תרומה של משלוחי מנות לנוער בסיכון וניצולי מסיבת הנובה. בראפיד ערכו אירוע אריזה ייחודי. ב-BUYME ערכו הפנינג לילדי עוטף עזה. גם חברת הסייבר אימפרבה תורמת

מערכת ice | 
חיילים וחיילות-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, pexels)
השנה יום המעשים הטובים חל בסמיכות לחג פורים. חברות הייטק רבות ניצלו את ההזדמנות בחגיגת פורים צנועה בשילוב עם תרומה לקהילה-ובמיוחד, לחיילים ולמשפחות המפונים. בחברת אופן ווב (OpenWeb), שפיתחה פלטפורמה לבניית קהילות באתרי תוכן, במטרה לייצר שיח ציבורי, בריא ואיכותי יותר, מיזגו את חג הפורים עם יום המעשים הטובים. במסגרת זו, עשרות מעובדי החברה התכנסו במשרדיה בתל אביב וארזו יחד מעל ל-50 משלוחי מנות לחיילים, שישלחו לחיילים ברצועת עזה.
גם בחברת Fireberry, החליטו השנה לחגוג את חג הפורים בדרך שונה לאור המצב. במקום לערוך מסיבה לעובדים, הוחלט בחברה לציין את החג על ידי תרומה של משלוחי מנות לנוער בסיכון וניצולי מסיבת הנובה. את משלוחי המנות יכינו עובדי פיירברי יחד במהלך ארוחת הצהריים במשרד והחברה תעביר אותן ליעדן באמצעות עמותת ״הגל שלי״.

עובדי OpenWeb בחגיגת פורים (צילום: יח"צ)
עשרות מעובדי חברת הפינטק ראפיד (Rapyd), בשיתוף מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עמותת האוהדים ״אחים לסמל״ וארגון The Gate, ערכו אירוע אריזה של משלוחי מנות לזכרם של רס"ן איתמר אלחרר ז''ל וסרן רותם לוי ז”ל. במהלך היום נארזו בהיכל מנורה מעל ל-4,000 משלוחי מנות, אשר יחולקו לחיילים, פצועי מלחמה, קשישים, ולילדים המתמודדים עם קשיים חברתיים. 
"זאת השנה השלישית שאנו חוברים למכבי לפעילות התנדבותית משותפת. החלטנו השנה  לציין  את החג, בין היתר, באמצעות פעילויות שונות ותרומה לקהילה ולתרום ככל הניתן לאוכלוסיות השונות. אני גאה בהירתמות עובדי החברה אשר תמיד נכונים לתרום ולסייע ובייחוד בתקופה זו", סיפרה רויטל לביא כהן, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי ב-Rapyd. 

עובדי ראפיד מציינים את חג הפורים (צילום: יח"צ)
חברת BUYME שינתה את המסורת השנתית של מסיבת עובדים ומקיימת הפנינג במשרדים שלה לילדי כיתות ג'-ו' מקיבוץ מפלסים יחד עם עובדי החברה וקבוצת TLC. ההפנינג כולו מופק על ידי העובדים: מהתכנון, להפקה, לפעילויות ולהקמות. במהלך האירוע הילדים ייהנו מעמדות של איפור פנים, טאי דאיי, קישוטי אזני המן, תחנות ספורט, קליעה למטרה, צמות ועוד. כמו כן האירוע יכלול מופע ילדים, הפעלת ריקוד ותנועה, דוכני אוכל ותחרות תחפושות. בסוף האירוע כל הילדים יקבלו משלוח מנות שיכינו מראש עובדי החברה.

מנכ"ל חברת Aporia (צילום: יח"צ)
בחברת Aporia בחרה לחגוג ביחד עם עובדיה בצורה שונה ובעקבות המציאות המורכבת בה אנו נמצאים החליטה שלא לחגוג השנה את חגיגת הפורים המסורתית שלה. בחברה מציינים שלא ראו סיבות רבות לחגוג השנה, כל עוד יש חטופים בעזה וחברינו עולים על מדים ומסכנים את חייהם כל יום. במקום זאת, החליטו עובדי החברה למקד את האנרגיות שלהם בלעשות טוב ואימצו 2 פלוגות בעזה אליהם שלחו משלוחי מנות מיוחדים לחיילים והמילואימניקים, שארזו העובדים עצמם.

חברת Mazebolt מציינת את חג הפורים (צילום: מייזבולט)
בחברת הסייבר אימפרבה (imperva) חגגה לציין את היום בצורה דומה, כשהמצב הוא שישנם עובדים במילואים, ולמען החיילים שנמצאים בחזית, עובדי החברה הכינו עבורם משלוחי מנות מלאים בכל טוב. גם חברת הסייבר Mazebolt יתכנסו לאריזה משותפת של משלוחי מנות שייתרמו לחיילי יחידת מגלן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה