דיגיטל וטק

Apple Vision Pro יוצאים מארה"ב: האם יהיו זמינים גם בישראל?

Apple Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת של אפל, הושקו בחודש שעבר וזכו לתשומת לב גדולה. נכון לעכשיו, המשקפיים משווקים בשטחי ארה"ב בלבד, אך הדלפה חדשה מרמזת על כך שאפל מתכננת להתחיל לשווק אותם במדינות נוספות. האם גם ישראל נמצאת ברשימה? 
עידו מור | 
משקפי AR (צילום אפל)
בחודש פברואר האחרון, אפל השיקה את ה-Vision Pro, משקפי המציאות המדומה שהגיעו עם תג מחיר התחלתי של 3,500 דולר. המשקפיים זכו לביקורות מעורבות, כאשר היו מי שהגדירו אותם כמוצר המשמעותי ביותר שאפל הוציאה מאז השקת האייפון והיו מי שטענו כי מדובר במוצר עם בעיות רבות.
נכון לעכשיו, ה-Vision Pro זמינים למכירה רק בגבולות ארה"ב ובנוסף, המכשיר תומך רק בשפה האנגלית. בזמן השקת המשקפיים, אפל אומנם הצהירה שתתחיל לשווק אותן במדינות נוספות בהמשך השנה, אך היא לא ציינה תאריך ספציפי. כעת, קוד שנחשף על ידי MacRumors מעיד כי המצב הנוכחי לא ימשך זמן רב.
 
בהתבסס על הקוד שהתגלה על ידי MacRumors, בקרוב אפל תוסיף 12 שפות חדשות למקלדת הווירטואלית ל-VIsion Pro. כיוצא מכך, ניתן להבין שהחברה שואפת להתחיל לשווק את המוצר במדינות נוספות. 
על פי המידע שעולה מן הקוד, אלו השפות שעתידות להיות זמינות במכשיר:
קנטונזית, סינית, אנגלית אוסטרלית, אנגלית קנדית, אנגלית בריטית, צרפתית, גרמנית, יפנית וקוראנית. ככול הנראה, הוספת השפות הללו מרמזות על זהותן של המדינות בהן אפל תתחיל לשווק את ה-Vision Pro, שכוללות את: אוסטרליה, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, יפן, סינגפור, דרום קוריאה, בריטניה, הונג קונג וטייוואן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה